جهت حضور قدرتمندانه در بازی های المپیک و پارالمپیک لندن و آسیایی اینچئون ؛ کمیته بدنسازی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تشکیل شد

جهت حضور قدرتمندانه در بازی های المپیک و پارالمپیک لندن و آسیایی اینچئون ؛ کمیته بدنسازی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تشکیل شد
جهت ارائه خدمات تخصصی به فدراسیون ها و ورزشکاران با حضور کارشناسان مجرب آکادمی کمیته بدنسازی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تشکیل شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی االمپیک و به نقل از سایت آکادمی ؛ این کمیته با هدف ارائه خدمات تخصصی بدنسازی به کلیه فدراسیون های ورزشی، کادر فنی فدراسیون ها و ورزشکاران تیم های ملی و همچنین مشاوره، هدایت، نظارت وکنترل تمرین تیم ها و ورزشکاران فدراسیون های مختلف تشکیل و کار خود را آغاز کرد.

گفتنی است که این کمیته با همکاری کارشناسان مجرب آکادمی ملی المپیک که سابقه همکاری با تیم های ملی را در سالیان گذشته داشته اند تشکیل شده است.

شایان ذکر است که کارشناسان کمیته بدنسازی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در دو بخش آقایان و بانوان متشکل از هفت نفر می باشند که جهت ارائه خدمات به تیم های ملی تشکیل شده است.

پرویز کماسی به عنوان سرپرست، جواد شفیعی دبیر ، ناصر پیروردی، مهدی چراغی، امیرحاج قاسم، زهرا حسینی و ساناز مجتبوی به عنوان کارشناس نفرات این کمیته راتشکیل می دهند.

۸ اسفند ۱۳۹۰ ۱۳:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.