سرمربی تیم ملی جودو: جودوکاران مبارزات خوبی در چک به نمایش گذاشتند

سرمربی تیم ملی جودو: جودوکاران مبارزات خوبی در چک به نمایش گذاشتند
سرمربی تیم ملی جودو گفت:هر شش ملی پوش کشورمان در رقابتهای جمهوری چک مبارزات خوبی به نمایش گذاشتند.

 به گزارش روابط عمومی روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛خسرو دلیر پس از پایان این مسابقات با بیان مطلب فوق افزود: جام جهانی جمهوری چک آخرین دوره از مسابقاتی بود که امتیاز آن برای ورودی المپیک محسوب می شد و به همین دلیل با استقبال خوبی از سوی کشورهای مختلف مواجه شده بود.
وی افزود: جودوکارانی که مشکل کسب سهمیه داشتند با آمادگی کامل در این مسابقات حضور پیدا کردند و همین موضوع باعث شد تا رقابتهایی سطح بالایی شاهد باشیم.

سرمربی تیم ملی در مورد نتایج ملی پوشان کشورمان گفت: در تورنمنت هایی قبلی که شاهد حضور اعضای تیم ملی بودیم نتایج خوبی کسب نمی شد ، اکثر جودوکاران در همان دور نخست نتیجه را رقبای خود واگذار کرده و  از دور مسابقات خارج می شدند، ولی در این دوره اعضای تیم ملی حضور خوبی در جدول داشتند و مبازات خوبی هم به نمایش گذاشتند.

دلیر ادامه داد: بنا ،معلومات ،محجوب و ملکی پور مقابل رقبای خود هم مبارزات خوبی انجام دادند و نتایج خوبی هم کسب کرند. این نفرات به جودوکارانی باختند که موفق به کسب مدال شدند.

وی در مورد رودکی هم گفت: رودکی از جودوکاران خوب ماست و از او توقع بیشتری داشتیم. خود من انتظار داشتم به دیدار نهایی راه پیدا کند. باید برای این جودوکار سنگین وزن برنامه ریزی درستی صورت گیرد تا بتوانیم او را با آمادگی بیشتری به مسابقات آتی اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان پیرامو ن رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: روی تاتامی پراگ نبرد اصلی میان آسیایی ها  بود و با این شرایط فکر می کنم در مسابقات قهرمانی آسیا کار دشواری پیش رو خواهیم داشت.

قابل ذکر است تیم ملی کشورمان بعد از حضور در رقابتهای جام جهانی پراگ بامداد فردا به تهران باز می گردد.
۸ اسفند ۱۳۹۰ ۰۸:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.