رییس انجمن موی‌تای خبر داد؛اعلام آمادگی ۷۶ کشور دنیا برای حضور در جام ریاست جمهوری

رییس انجمن موی تای ایران از اعلام آمادگی بیش از ۷۶ کشور دنیا برای حضور در رقابت‌های موی تای جام ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت انجمن موی‌تای، جواد نصیری با اشاره به اینکه طبق برنامه تدوین شده رقابت‌های موی تای جام ریاست جمهوری دهه سوم فروردین ماه به میزبانی تهران برگزار‌خواهد شد، گفت: این مسابقات با عنوان جام دوستی با حضور بیش از ۷۰ کشور دنیا برگزار می‌شود که امیدواریم همه کشورهای دعوت شده با توان کامل خود در این رویداد جهانی حضور یابند.

 وی افزود: هم اکنون مسئول روابط بین‌الملل انجمن موی‌تای راهی کشور تایلند محل فدراسیون جهانی موی‌تای شده تا با مسئولان ارشد این فدراسیون جهانی هماهنگی‌های لازم جهت حضور کامل کشورهای دعوت شده به ایران را انجام و همچنین مسئولین فدراسیون جهانی موی‌تای را نیز برای سفر به کشورمان دعوت کند.

نصیری گفت: از مهم‌ترین کشورهایی که از ۵ قاره دنیا در این مسابقات حضور خواهند یافت می‌توان به روسیه، تایلند، امریکا، کانادا‏، آفریقای جنوبی، استرالیا، بلاروس، اوکراین، چین، ژاپن، فرانسه، انگلیس و... اشاره کرد.

 رییس انجمن موی‌تای کشورمان در ادامه با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر این مسابقات اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای اسفندماه ملی‌پوشان موی‌تای زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را با قدرت در محل مجموعه ورزشی آزادی آغاز کرده و از آمادگی نسبتا خوبی هم برخوردار هستند.

وی افزود: البته هم اکنون در هر وزن دو نفر در اردوی تیم ملی به سر می‌برد که قرار است بعد از برگزاری یک مسابقه درون اردویی ۱۴ ملی‌پوش در اوزان ۱۴گانه در اردوی تیم ملی بماند و خود را آماده حضوری پرقدرت در این رقابت‌ها کنند.

نصیری در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به تکرار قهرمانی ملی پوشان ایران در این مسابقات هستید، گفت: حتما می‌دانید که ملی‌پوشان ما در دور قبل این مسابقات عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند. تایلند در دور قبل این مسابقات برای اولین بار قهرمانی یک رویداد رسمی را از دست داد که آن هم شکست مقابل ملی‌پوشان ایران بود. به هر حال طبیعی است که ما به عنوان قهرمان دور قبل این رقابت‌ها از امتیاز میزبانی خود بهره کافی را برده و یکبار دیگر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

وی در پایان گفت: هم اکنون اردوی تیم ملی موی تای کشورمان زیر نظر و محمد پاشایی به عنوان مدیر تیم‌های ملی موی تای محمد انجدانی (سرمربی) و محمد جلالی، افشین جعفرزاده، احمد انجدانی و مهرداد یاراحمدی (مربی) در محل خوابگاه شماره ۲ آزادی تهران به صورت شبانه روزی در حال برگزاری است. امیدواریم که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با نگاهی جامع یاری رسان خوبی برای ما جهت برگزاری هرچه بهتر این مسابقات باشند.
۷ اسفند ۱۳۹۰ ۱۱:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.