کوزه گری : برای جوانان اردوی برون مرزی در نظر گرفته ایم

کوزه گری : برای جوانان اردوی برون مرزی در نظر گرفته ایم
رئیس فدراسیون هندبال از برنامه اردوهای تیم ملی هندبال جوانان جهت کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

جلال کوزه گری رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : چهارمین مرحله اردوی آمادگی جوانان هندبالیست کشورمان جهت حضور در مسابقات آسیایی که در تیر ماه سال آینده به میزبانی قطر برگزار خواهد شد از فردا آغاز می شود و تا 12 اسفند ماه ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد : از انجا که مسابقات لیگ هندبال نیز در کشور در حال برگزاری می باشد از روز 13  اسفند ماه تعدادی از ملی پوشان به تیم های باشگاهی خود می پیوندند ولی ما برای سال 90 یک اردوی 3 روزه ای دیگر نیز برای ملی پوشان در دستور کار داریم.

رئیس فدراسیون هندبال افزود : برای سال 91 نیز برای هندبالیست های جوان برنامه بازی های تدارکاتی را در نظر داریم که هم میزبان باشیم و از هندبالیست های دیگر کشورها دعوت کنیم و هم اردوی برون مرزی برای ملی پوشان در برنامه کار خود خواهیم داشت.

جلال کوزه گری در خاتمه خاطر نشان کرد: چهارمین اردو زیر نظر عزت اله رزمگر بعنوان سرمربی و غلام پایداری بعنوان مربی در تالار هندبال تهران برگزار خواهد شد و 24 بازیکن در آن حضور به هم می رسانند .

۷ اسفند ۱۳۹۰ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.