رقابت های قهرمانی تنیس روی میز آسیا – ماکائو ؛با انجام قرعه کشی حریفان ایران در بخش انفرادی و دونفره مشخص شدند

رقابت های قهرمانی تنیس روی میز آسیا – ماکائو ؛با انجام قرعه کشی حریفان ایران در بخش انفرادی و دونفره مشخص شدند
با انجام قرعه کشی رقابت های قهرمانی آسیا، ملی پوشان کشورمان در قسمت دونفره و انفرادی حریفان خود را شناختند.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ مسابقات انفرادی و دونفره تنیس روی میز قهرمانی آسیا از فردا در ماکائو آغاز خواهد شد و با انجام قرعه کشی ملی پوشان کشورمان حریفان خود را در این دو بخش شناختند.

در بخش دونفره فردا ساعت 12 ظهر به وقت محلی تیم دونفره اخلاق پسند و نیما عالمیان با تیم دو نفره بک نازاروف و سالسم بایدوف از قزاقستان روبرو خواهد شد و در صورت پیروزی ساعت 13:30 با تانگ پنگ و جیا تیانی از هنگ کنگ دیدار خواهد کرد.

تیم دونفره نوشاد عالمیان و لطف اله نسبی فردا ساعت 14 به وقت محلی با تتی و لئونگ کین وا از ماکائو دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی سه شنبه ساعت 13:30 با تیم دونفره مالین و زنتکی از چین به میدان می رود.

در قسمت انفرادی دوشنبه ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی میدیا لطف اله نسبی با آنتونی از هند دیدار می کند و در صورت پیروزی ساعت 19 با لئونگ چویانگ از هنگ کنگ دیدار خواهد کرد.

محمد رضا اخلاق پسند در اولین دیدار خود فردا ساعت 17 با داکوستا از اندونزی به میدان می رود و در صورت پیروزی ساعت 19 به مصاف چای سیتی از تایلند خواهد رفت.
نیما عالمیان نیز ساعت 17:30 با چن چنگ از تایپه دیدار می کند و در صورت پیروزی ساعت 19:30 به مصاف تاناپول تایلندی خواهد رفت.
محمد فرقدانی دیگر ملی پوش کشورمان فردا ساعت 18 با چانگ هووا از ماکائو به میدان می رود و در صورت پیروزی  ساعت 19:30 به مصاف حریف قزاقی خود گراسیمنکو می رود.
نوشاد عالمیان نیز فردا ساعت 18 با چان سامون از لائوس دیدار می کند و در صورت پیروزی با سئو هیون دئوک از کره جنوبی به میدان خواهد رفت.
گفتنی است این رقابت ها تا 11 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
۷ اسفند ۱۳۹۰ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.