سرمربی تیم ملی موی تای :انگیزه ملی پوشان مایه امیدواری است

سرمربی تیم ملی موی‌تای گفت : اعتمادبنفس ملی پوشان در اردوی آماده سازی مایه امیدواری است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون محمد انجدانی در گفت‌وگو یی، با بیان اینکه اردوی تیم ملی موی‌تای از از دوم اسفندماه آغاز شده است، اظهار داشت: خوشبختانه 28 ملی‌پوش دعوت شده به اردوی تیم ملی از انگیزه بالایی برخوردارند و با آمادگی بالا در تمرین حضور می‌یابند تا جزو نفرات نهایی تیم ملی باشند.

وی ادامه داد: از 28 ملی‌پوش دعوت شده به مرحله اول تیم ملی درنهایت 14 نفر در مسابقات جام ریاست‌جمهوری و مسابقات جهانی روسیه حضور خواهند یافت.

سرمربی تیم ملی موی‌تای با بیان اینکه در مسابقات جام ریاست‌جمهوری و رقابتهای جهانی روسیه تنها هدف‌مان کسب عنوان قهرمانی است و به دومی هم فکر نمی‌کنیم خاطرنشان کرد:  سال آینده کار سختی در پیکارهای جام ریاست‌جمهوری و مسابقات جهانی روسیه در پیش رو داریم، اما هیچ هدفی جز رسیدن به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها نداریم.

انجدانی در ادامه گفت: ملی‌پوشان باید حمایت مالی شوند تا انگیزه لازم را برای حضور در مسابقات بین‌المللی داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیش از آغاز اردو مدت ها بود ملی‌پوشان را ندیده بودم، تصریح کرد: اعتقاد دارم باید لیگ موی‌تای راه‌اندازی شود تا ملی‌پوشان به صورت دائم در جریان مسابقه قرار داشته باشند؛ به دلیل عدم برگزاری لیگ، ملی‌پوشان تنها در اردو حضور می‌یابند .
۷ اسفند ۱۳۹۰ ۰۹:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.