مجتمع کردان و سرعت فیلتر قهرمان تورنمنت بین المللی تهران شدند

سومین دوره مسابقات بین المللی حوزه جنوب غرب تهران با عنوان جام ولایت روز جمعه پنجم اسفند ماه با قهرمانی تیمهای سرعت فیلتر و مجتمع تولیدی کردان در خانه تکواندو به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از هیئت تکواندو استان تهران : این رقابتها با حضور 87 شرکت کننده در گروه های سنی نونهالان و نوجوانان با شرکت تیمهای افغانستان ، منتخب افغانستان ، عراق ، سرعت فیلتر ، تولیدی کردان ( هر کدام دو تیم ) برگزار گردید که پس از رقابت تنگاتنگ هوگوپوشان با هم در گروه  سنی نونهالان سرعت فیلتر با 67 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد ، منتخب افغانستان با 46 امتیاز نایب قهرمان شد و هوگوپوشان عراق بر سکوی سوم قرار گرفتند.  

 همچنین در رده سنی نوجوانان مجتمع تولیدی کردان با 90 امتیاز و اقتدار کامل جام اول را از آن خود کردند ، انجمن افغانستان با 35 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و تیم عراق با 31 امتیاز سوم شد. 

در پایان از سوی کمیته برگزاری یدالله تیموریان از تیم سرعت فیلتر و مهدی چروکی از مجتمع تولیدی کردان به عنوان فنی ترین مربیان معرفی شدند ، سپهر ملکی و آرش درباره در گروه سنی نونهالان عنوان فنی ترین بازیکن را از آن خود نمودند و در گروه سنی نوجوانان فرهاد فروغی و محمد حسن علی به عنوان فنی تریت بازیکن معرفی شدند و غلامرضا عزیزی و یدالله پیرهادی بهترین قضاوت کنندگان شدند.        
                                                                                    
ضمناً مسئولیت برگزاری این رقابتها بر عهده حسینعلی نعیمی مسئول هیئت تکواندو حوزه جنوب غرب بود.
۶ اسفند ۱۳۹۰ ۱۶:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.