حمایت وزارت ورزش و جوانان کنیا از ورزش زورخانه

در نامه وزارت ورزش و امور جوانان کنیا تاکید شده آن وزارت خانه آماده حمایت از ورزش زورخانه است چرا که موقعیت های جدیدی در اختیار جوانان برای آموختن ارزش ها و مهارت ها، به اشتراک گذاشتن میراث فرهنگی و تلاش برای ساختن دنیای بهتر قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛در نامه وزارت ورزش و امور جوانان کنیا خطاب به فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای آمده است: در پاسخ به درخواست آقای ماتیو ماوانگی در خصوص تاسیس فدراسیون زورخانه در کنیا به اطلاع می رساند وزارت ورزش و جوانان از تاسیس این فدراسیون حمایت می کند.

در این نامه تاکید شده است: وزارت ورزش و امور جوانان کنیا آماده حمایت از ورزش زورخانه است چرا که موقعیت های جدیدی در اختیار  جوانان برای آموختن ارزش ها و مهارت ها، به اشتراک گذاشتن میراث فرهنگی و تلاش برای ساختن دنیای بهتر قرار می دهد.

توسعه زورخانه در قاره آفریقا از جمله برنامه های راهبردی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه در سال 2011 میلادی بود که  با برگزاری دوره های آموزشی، فعال تر کردن کنفدراسیون آفریقایی  و برگزاری نخستین دوره مسابقات زورخانه قهرمانی آفریقا هم زمان با دهمین دوره المپیک آفریقایی دنبال شد.

هم اکنون کنفدراسیون آفریقایی زورخانه 14 عضو دارد و تیم های آفریقایی حضور قابل قبولی در سومین دوره جام جهانی ورزش های زورخانه ای که آذرماه 1390 در بلاروس برگزار شد، داشتند.

۶ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.