سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی: نفرات اعزامی به مسابقات گزینشی را با خود به قم آورده‌ایم

حسام‌الدین جعفری با بیان اینکه حتی برگزاری مسابقات بین‌المللی جام یادگار امام (ره) نیز باعث نخواهد شد تا تمرینات فرنگی‌کاران اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک تعطیل شود گفت: ما فرنگی‌کاران اعزامی به مسابقات قزاقستان را با خود به قم آورده‌ایم تا هم مسابقات را از نزدیک تماشا کنند و هم طبق برنامه زیرنظر مربیان تیم ملی به تمرینات ادامه دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: با توجه به اینکه تا آغاز مسابقات گزینشی المپیک در کشور قزاقستان فرصت چندانی باقی نمانده است و نمی‌توانیم حتی یک لحظه را نیز از دست بدهیم با هم فکری مربیان تصمیم گرفته شد تا نفرات اعزامی به مسابقات گزینشی را نیز با خود به قم بیاوریم. این کار باعث خواهد شد تا کشتی‌گیران هم از نزدیک مسابقات را تماشا کنند و هم اینکه در خلال مسابقات طبق برنامه تمرینات خود را نیز برگزار کنند.

وی افزود: عصر روز گذشته یک جلسه تمرینی در شهر قم انجام دادیم و امروز نیز طبق برنامه مربیان برای 4 کشتی‌گیر اصلی خود برنامه‌های تمرینی خاصی را دارند.

 جعفری با بیان اینکه امکان دارد فرنگی‌کاران حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی تمرینات مشترکی را نیز با کشتی‌گیران خارجی شرکت کننده در جام یادگار امام (ره) داشته باشند تصریح کرد: تا آنجا که من می‌دانم تیم‌های خوبی به قم آمده‌اند. ارمنستان، ترکیه، قزاقستان و دیگر تیم‌های شرکت کننده با برخی فرنگی‌کاران مطرح خود راهی این مسابقات شده‌اند و این برای ما یک فرصت خوب است تا هم آن‌ها را آنالیز کنیم و هم اینکه فشار بیشتری به روی کشتی‌گیران خود بیاوریم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در پایان با اشاره به ارزیابی خود از برگزاری مسابقات امسال جام یادگار امام (ره) خاطرنشان کرد: حضور تمام کشتی‌گیران مطرح داخلی در این مسابقات به تنهایی باعث خواهد شد تا سطح این دوره از رقابت‌ها بالا برود. به هرحال کشتی‌گیران بسیاری هستند که مثلا برای رویارویی با فردی مثل عبدولی یا نوروزی لحظه‌شماری می‌کنند به اعتقاد من سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا خواهد بود و تماشاگران از دیدن رقابت کشتی‌گیران مطرح کشورمان با فرنگی‌کاران خارجی لذت خواهند برد.
۶ اسفند ۱۳۹۰ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.