حضور مسئولان پارالمپیک و فدراسیون تنیس روی میز در نشست هیات اجرایی

حضور مسئولان پارالمپیک و فدراسیون تنیس روی میز در نشست هیات اجرایی
نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کشورمان در محل کمیته برگزار که در آن مسئولان کمیته پارالمپیک و فدراسیون تنیس روی میز هم حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست بهرام افشار زاده دبیرکل ضمن تبریک موفقیت ها و قهرمانیهای تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد در رقابتهای قهرمانی آسیا ابراز امیدواری کرد این موفقیت ها تا بازیهای المپیک لندن ادامه داشته و کمیته ملی المپیک کماکان حمایتهای خود را از رشته هایی که خود برای حضور در رقابتهای المپیک و انتخابی آن آماده می کنند اعلام خواهد.

سپس اعضای هیات اجرایی به بررسی وضعیت تیم های ملی کشورمان و اقدامات انجادم شده جهت هر چه بهتر شدن امکانات تمرینی و آمادگیشان پرداختند .
دراین نشست که مسئولان کمیته پارالمپیک نیز حضور داشتند محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک ضمن مطلوب دانستن وضعیت پارالمیکیهای کشورمان ابراز داشت:تاکنون موفق به کسب 100 سهمیه در بازیهای پار المپیک لندن شده ایم و تمرکز ما بر روی 11 رشته می باشد رشته های مثل تیرو کمان،گلبال،وزنه برداری،والیبال، نشسته،جودو،دوومیدانی،شنا،فوتبال 5نفره  .

وی در ادامه تصریح کرد:نام کاروان کشورمان را در بازیهای لندن "دلوار گذاشته و پرچمدار کاروان میهن عزیزمان جوکار از قهرمانان بنام و زحمتکش جانبازان می باشد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین اظهار داشت:امید زیادی به موفقیت ورزشکاران کشورمان در بازیهای پارالمپیک داریم تا بتوانند همچوان ادوار گذشته بارها پرچم پر افتخار میهن اسلامی عزیزمان را در رقابتهای پارالمپیک به اهتزاز در آورند.

 همچنین محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز نیز در خصوص وضعیت ملی پوشان تنیس ودو سهمیه کسب شده ابراز داشت:برای ما کسب دو سهمیه المپیکی لندن توسط آقای عالمیان و خانم شهسواری بسیار ارزشمند بود و اگر از حمایت بیشتری برخودار باشیم و شرایط و امکانات لازم در تورنمنت های بین المللی را داشته باشیم بالطبع با توجه به افزایش تجربه ملی پوشان می توانیم بهتر عمل کنیم.

وی ادامه داد:فدراسیون تمام تلاش خود را برای موفقیت تنیس روی میز در این مدت انجام داده و جا دارد اینجا از حمایتهای وزارت ورزش وجوانان و کمیته ملی المپیک تشکر کنم البته ما در المپیک شانس مدال نداریم ولی حضورمان در این رقابتها ارزشمند است.
۳ اسفند ۱۳۹۰ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.