کسب 4 کرسی آسیایی در پزشکی ورزشی؛دکتر رازی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی آسیا شد

نشست اعضای هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی آسیا با کسب چهار کرسی، ریاست و نایب رییسی این فدراسیون، ریاست کمیسیون ضد دوپینگ و ریاست کمیسیون علمی و آموزشی آسیا برای نمایندگان جمهوری اسلامی ایران خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، در این نشست که طی روز های دوشنبه و سه شنبه اول و دوم اسفند ماه در سالن همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد، هیات رییسه این فدراسیون با رأی اکثریت اعضا، دکتر محمدرازی نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران را به عنوان رییس فدراسیون پزشکی ورزشی آسیا انتخاب کردند. ضمن اینکه دکتر طلیعه آل نبی نیز در سمت نایب رییسی ابقا شد.

همچنین دکتر لطفعلی پورکاظمی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران به عنوان رییس کمیسیون ضد دوپینگ و دکتر روشنک مرادی به عنوان رییس کمیسیون علمی- آموزشی این فدراسیون انتخاب شدند.

در پی کسب کرسی های بین المللی، دکتر پورکاظمی این موفقیت ارزشمند را به جامعه ورزش کشور تبریک گفت و اظهار داشت: خوشحالیم که در چارچوب سیاست های نظام جمهوری اسلامی و مدیریت کلان وزارت ورزش و جوانان، جامعه پزشکی ورزشی ایران موفق به کسب این چهار کرسی ارزشمند شده است و امیدواریم بتوانیم نمایندگان شایسته ای برای جامعه ورزش ایران در این نهاد مهم قاره ای باشیم.

وی افزود: بی شک جامعه پزشکی ورزشی ایران از چنان مرتبه علمی برخوردار است که همواره در سطح قاره حرف اول را بزند لذا اینجانب بر خود واجب می دانم این دستاورد ارزشمند را به یکایک اعضای جامعه ورزش و بویژه دکتر رازی که از مفاخر علمی ایران اسلامی هستند، صمیمانه تبریک گفته و برای تک تک اعضای خانواده بزرگ ورزش ایران آرزوی توفیق روزافزون دارم.
یادآور می شود، این برای نخستین بار است که یک ایرانی به عنوان رئیس یک فدراسیون آسیایی انتخاب می شود.

۲ اسفند ۱۳۹۰ ۱۳:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.