43کاتارو به مرحله دوم انتخابی تیم ملی دعوت شدند

43کاتارو به مرحله دوم انتخابی تیم ملی دعوت شدند
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته،مرحله دوم مسابقات انتخابی 18 اسفند ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار خواهد شد. بر این اساس اسامی 43 کاتارو دعوت شده در رده های مختلف سنی به شرح ذیل است:



کاتای انفرادی 14-15 سال: امیر بهادر تدین از تهران، مهدی امامی از تهران، امیر علی دوست محمدی از کرمان، امیر سالمی از البرز، محمد کوثری از گلستان، برنا نعیمی از کرمان، عباس حیاتی فر از کرمان، علیرضا سلوکی از اصفهان، احمد پایدار از البرز، محمد جواد نگارستانی از کرمان و محمد مهدی احمدی از اصفهان.

کاتای انفرادی 16-17سال: مقداد ماهری از گلستان، سمیع پاک ضمیر از تهران، معین حسین زاده از خراسان جنوبی، بهنام قاسمی از تهران، امیر حسین آقا علی سعدی از کرمان، سجاد ضرغامی از همدان، محمد امین محمدی از البرز، علیرضا عسگری از فارس، امیر رضا سجادیان از مرکزی، علی اشرافی از فارس، خشایار بقایی از تهران، معین حسین زاده از کرمان، هژیر دانش از کردستان.

کاتای انفرادی زیر 21 سال: سیروس خالقی از کرمان، شایگان اسفندیاری از تهران، سعید اروجی زاده از البرز، حمیر رضا زاغیان از اصفهان، علیرضا ابوالحسنی از کرمان، سعید گودرزوند از گیلان، محمد امین قالیچی از مازندران، بیژن پایدار از تهران و میلاد دلیخون از مرکزی.

کاتای انفرادی بزرگسالان: احد شاهین از آذربایجان شرقی، مسیح چیت ساز از اصفهان، فرید حقیقی از تهران، مسعود زارع از اصفهان، فرج انتظاری از البرز، محسن اشرفی از گلستان، علی نعمتی از مازندران، رحیم گل محمدی از تهران، سهیل سردشتی از مازندران و مرتضی حسن زاده از تهران.

در کاتای تیمی 14-17 سال تیمهای کرمان الف، تهران ب، کرمان ب، گلستان، آذربایجان غربی و مرکزی

در کاتای تیمی بزرگسالان تیمهای تهران، فارس، اصفهان الف، اصفهان ب، همدان ، کرمان و البرز به روی تاتامی خواهند رفت.
۲ اسفند ۱۳۹۰ ۱۰:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.