برای حضوری موفق در مسابقات قاره ای و جهانی در سال 2012؛فرجی:در راه آماده سازی تیم های ملی از تمام ظرفیتها بهره می گیریم

سرپرست فدراسیون کاراته در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان و امیدها در تبریز گفت:برای آماده سازی هر چه بهتر تیم های ملی در تمامی رده سنی ازهمه ظرفیتهای موجود بهره خواهیم گرفت تا سال آینده در مسابقات قاره ای و جهانی به نتیجه ای که شایستگی آن را داریم،دست پیدا کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته،محمد صادق فرجی حضور پرتعداد و پرشور شرکت کنندگان در رقابتهای انتخابی تیم های ملی را به فال نیک گرفت و گفت:کسب مدال توسط کاراته کاهای استانهای مختلف نشان می دهد که کاراته ایران مختص چند استان خاص نیست و همه هیاتها برنامه ریزی مناسب و گسترده ای در فعالیتهای خود دارند.

سرپرست فدراسیون کاراته با اشاره به دو رویداد مهم قاره ای و جهانی کاراته در سال آینده گفت:برای حضور درخشان کاراته ایران در عرصه بین المللی همه باید دست در دست بدهیم و با اتحاد و همدلی برای موفقیت تیم های ملی اهتمام بخرج دهیم.

فرجی در مورد مسابقات انتخابی در تبریز گفت: مسابقات در کمال نظم و انضباط در حال پی گیری است و کادر فنی تیم های ملی نوجوانان،جوانان و امیدها نیز با حضور فعال خود بدقت مبارزات را زیر نظر دارند.وی افزود: قرار است با دعوت از برترین های این مسابقات و سایر نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی اولین اردوی این تیم ها طی روزهای هشتم تا یازدهم اسفند ماه در ارومیه برگزار شود،ضمن اینکه براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی این تیم قرار است تا پایان سال یک مرحله دیگر از اردوها هم برگزار شود. وی افزود: بدون تردید فدراسیون از تمام ظرفیتهای خود برای آماده سازی تیم های ملی بهره خواهد گرفت و انشاءالله شرایطی فراهم خواهد شد که هیچ کمبودی احساس نشود.

فرجی با اشاره به میزبانی خوب و شایسته هیات کاراته آدربایجانشرقی در امر برگزاری 8 روزه مسابقات انتخابی تیم های ملی در رده های مختلف سنی بانوان و آقایان گفت:آقای نقدی و همکارانشان در این مدت با فعالیت های شبانه روزی خود شرایط بسیار خوبی را برای حاضرین در این رقابتها فراهم کردند که جا دارد از تک تک این عزیزان تشکر و قدردانی کنم،ضمن اینکه مسئولین هیات کاراته زنجان که میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان در بخش کومیته را برعهده داشتند نیز در برگزاری رقابتها زحمات زیادی را متحمل شدند که از آقای الماسی و همکارانشان نیز قدردانی می کنم.

وی همچنین از اسبقیان و رحمانی، مدیران کل ورزش و جوانان استاهای آذربایجانشرقی و زنجان که نهایت همکاری را با فدراسیون و هیاتهای مربوطه داشتند نیز قدردانی نمود.
۱ اسفند ۱۳۹۰ ۱۳:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.