قرعه کشی رقابتهای تنیس فدکاپ و دیویس کاپ در کوچین مالزی انجام شد

مراسم قرعه کشی رقابتهای تنیس دختران و پسران ایران اعزامی به مسابقات فدکاپ و دیویس کاپ مالزی با حضور مربیان تیم ها در کوچین مالزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون : تیم دختران زیر ۱۴ سال  کشورمان  با ترکیب صدف صادق وزیری ،الهه ارجمند کرمانی و غزل پاک باطن به سرمربیگری مریم زرین کلاه در گروه B با تیم های فیلیپین ،اردن و ترکمنستان هم گروه شد و امروز به مصاف ترکمنستان خواهد رفت.

تیم تنیس زیر ۱۶ سال دختران کشورمان متشکل از سحر نجعی ،الهه اشرفیان و نیایش میرزایی به سرمربیگری فرناز فصیحی در گروه A با چین و ویتنام دریک گروه قرار گرفتند و تیم کشورمان امروز با ویتنام دیدار خواهد کرد .

تیم زیر ۱۶ سال پسران کشورمان متشکل از آرش سوری،کاوه ادیبی و محمد کارگران اروجی  به سرمربیگری سعید احمدوند و سرپرستی علیرضا خاوری  در گروه A این مسابقات با تیم های سریلانکا و ویتنام هم گروه شد و امروز با ویتنام به رقابت خواهد پرداخت.

مسابقات مقدماتی تیمی دیویس کاپ و فدکاپ پسران و دختران که  زیر نظر فدراسیون جهانی و فدراسیون تنیس آسیا در کوچین مالزی در سه مقطع زیر ۱۶ سال پسران و زیر ۱۴ و ۱۶ سال دختران تحت عنوان دیویس کاپ و فدکاپ جوانان آسیا و اقیانوسیه  از امروز به مدت ۵ روز برگزار خواهد شد .


۱ اسفند ۱۳۹۰ ۱۳:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.