مسابقات جام جهانی شیرجه و انتخابی المپیک – لندن؛ ولی پور برای کسب سهمیه المپیک فردا به مصاف حریفان جهانی می رود

مسابقات جام جهانی شیرجه و انتخابی المپیک – لندن؛ ولی پور برای کسب سهمیه المپیک فردا به مصاف حریفان جهانی می رود
مجتبی ولی پور ملی پوش شیرجه کشورمان فردا سه شنبه در مسابقات جام جهانی شیرجه و انتخابی المپیک در شهر لندن برای کسب سهمیه المپیک با حریفان جهانی خود به رقابت خواهد پرداخت .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ مسابقات جام جهانی شیرجه و انتخابی المپیک که از روز 27 بهمن با شرکت 42 تیم در شهر لندن آغاز شده فردا در ماده تخته فنر 3 متر پیگیری خواهد شد و شیرجه رو کشورمان برای کسب سهمیه المپیک با 59 شیرجه رو جهانی در این ماده رقابت خواهد کرد.

شیرجه رو کشورمان در صورت قرار گرفتن در بین 18 شیرجه رو برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات المپیک لندن را کسب خواهد کرد.

به گفته غلامرضا خیبری نژاد سرمربی تیم ملی شیرجه ، ولی پور در شرایط آمادگی بالایی قرار دارد و در صورتی که بتواند حرکاتی را که در تمرینات به نمایش گذاشته به اجرا در آورد شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک خواهد داشت.

ولی پور علاوه بر مسابقات فردا این فرصت را دارد تا در روز ششم اسفند ماه نیز در دومین روز رقابت خود در مسابقات شیرجه انتخابی المپیک برای کسب سهمیه این مسابقات تلاش کند.

لازم به یادآوری است ملی پوش شیرجه کشورمان پس از 2 ماه اردوی آماده سازی فشرده در کشور چین راهی شهر لندن شده است تا در رقابتی سخت برای کسب سهمیه المپیک با حریفان جهانی خود رقابت کند.

گفتنی است مسابقات جام جهانی شیرجه لندن آخرین مرحله گزینشی المپیک لندن محسوب می شود.

۱ اسفند ۱۳۹۰ ۱۲:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.