نتایج نهایی رقابتهای بین المللی بدمینتون جام فجر؛تیم دو نفره اندونزی قهرمان شد


در پایان مسابقات قسمت دو نفره مردان تیم اندونزی با شکست هند به مقام قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای بین المللی بدمینتون جام فجر دست یافت. همچنین بدمینتون باز سریلانکایی که در مرحله نیمه نهایی امید کرمی را شکست داده بود صاحب مدال طلای رقابتهای یک نفره بدمینتون دهه مبارک فجر شد. در بخش بانوان نیز ، بازیکن ترکیه در قسمت یک نفره و ژاپن در قسمت دونفره بر سکوی نخست ایستادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در فینال رقابت های دونفره تیم دونفره جردون مارکوس – اگریپینا پریما از اندونزی شانس دوم قهرمانی رقابتها با شکست 2 بر صفر، کونا تارون – آرون ویشنا از هند به مقام قهرمانی قسمت دو نفره مردان دست یافتند.

دیدی پرووانتو – پراکاساسیتا از اندونزی و ایتانی – تومایا از ژاپن نیز در این قسمت مشترکا سوم شدند.
همچنین : عصر روز گذشته فینال رقابتهای یک نفره بدمینتون آقایان در سالن فدراسیون بدمینتون مابین نیلوکا بدمینتون باز سریلانکایی و سمیر ورما از کشور هند برگزار شد که در پایان این بدمینتون باز سریلانکایی بود که در دو گیم متوالی و با نتایج 21 بر 18 و 21 بر 15 حریف خود را شکست داد و بر سکوی نخست ایستاد.نیلوکا پیش از این محمدرضا خردمندی و امید کرمی بدمینتون بازان کشورمان را در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی شکست داده بود.امید کرمی به همراه چونگ چه از کشور مالزی در قسمت یک نفره مردان سوم مشترک شدند.
گفتنی است : بیست و دومین دوره رقابت های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر که از روز 27 بهمن ماه در تهران آغاز شده بود صبح روز گذشته در قسمت بانوان نیز به کار خود پایان داد و در بازی نهایی رقابت های یک نفره بانوان نسلیهان یگیت بازیکن ترکیه ای با شکست 2 بر صفر یو واکیتا از ژاپن بر سکو نخست ایستاد. همچنین در رقابتهای دونفره هم که مابین دو تیم از ژاپن برگزار شده بود تیم دونفره اتو ریو- یو واکیتا توانست با نتایج 21 بر 15 و 21 بر 23 آیومی تاساکی- سیکویامادا را شکست دهد.

نفرات برتر در قسمت یک نفره بانوان:
- مقام اول: نسلیهان یگیت از ترکیه
- مقام دوم: یو واکیتا از ژاپن
- مقام سوم مشترک: آدیتی موتاتکار و نها پاندیت هر دو از کشور هند
نفرات برتر در قسمت دونفره بانوان:
- مقام اول: اتو ریو – یو واکیتا از ژاپن
- مقام دوم: آیومی تاساکی- سیکو یامادا از ژاپن
- مقام سوم مشترک: چارمین رید- نیکل گرتر از کانادا به همراه ازگه بایراک-نسلیهان از ترکیه

۱ اسفند ۱۳۹۰ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.