دکتر رازی خبر داد؛ ایران میزبان نشست هیات رئیسه فدراسیون آسیایی پزشکی ورزشی

نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران و نایب رئیس فدراسیون آسیایی پزشکی ورزشی از برگزاری نشست هیات رئیسه این فدراسیون در روز دوشنبه اول اسفندماه در جزیره کیش خبر داد.


دکتر محمدرازی در گفت وگو با سایت خبری فدراسیون پزشکی ورزشی، اظهار داشت: نشست هیات رئیسه فدراسیون آسیایی بعد از ظهر فردا(دوشنبه) در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش و با حضور اعضای این هیات رئیسه از جمله دکتر  "تورای راجا"، رئیس فدراسیون آسیایی از کشور سری لانکا، دکتر "جاسبان سندهو" دبیرکل این فدراسیون از کشور هند و دکنر "آناندا عضو هیات رئیسه این فدراسیون از کشور سری لانکا برگزار می شود.

دکتر رازی با تاکید بر اینکه هدف از میزبانی کشورمان در این نشست تلاش برای کسب کرسی های بین المللی موثر برای ورزش ایران است، تصریح کرد: علاوه بر نشست های تخصصی که در حاشیه نشست اعضای هیات رئیسه برگزار می شود، در نشست هیات رئیسه  مسایل مربوط به پزشکی ورزشی قاره آسیا، مبارزه با دوپینگ، آسیب های شایع، تدوین برنامه استراتژیک برای دوره جدید ریاست این فدراسیون، تعیین خط مشی های حوزه پزشکی ورزشی آسیا،بررسی مسایل اعضای این فدراسیون و چگونگی ورود اعضای جدید به فدراسیون آسیایی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
 
نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی یادآور شد: بی شک همه تلاش ما بر این است که با توسعه مناسبات بین المللی حوزه پزشکی ورزشی  ضمن بهره گیری از ظرفیت های مراجع بین المللی ورزش، تجربیات علمی و ارزنده جامعه پزشکی ورزشی ایران را در اختیار کشورهای عضو قرار دهیم. ضمن اینکه در کنار آن با کسب کرسی های موثر نقش ورزش کشورمان را در سطح بین الملل پر رنگ تر کنیم.
۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ۱۵:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.