تبریک علی آبادی و افشارزاده به قهرمانان کشتی آزاد؛موفقیتهای شما عزیزان باعث سرور و غرور هر ایرانی است

تبریک علی آبادی و افشارزاده به قهرمانان کشتی آزاد؛موفقیتهای شما عزیزان باعث سرور و غرور هر ایرانی است
محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا و بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته، طی پیامهای جداگانه ای قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان را در رقابتهای آسیایی کره جنوبی تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد علی آبادی در پیام تبریک خود خطاب به تیم ملی کشتی آزاد آورده است:

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در رقابتهای قهرمانی آسیا آنهم با کسب 5 نشان طلا،یک نقره و یک برنز بار دیگر شایستگی و توانمندی ورزشکاران ایران اسلامی را در عرصه قاره ای و جهانی به رخ حریفان کشید و نشان داد جایگاه ، توانمندی و لیاقت جوانان کشورمان قرار گرفتن در بالاترین عرصه های علمی، ورزشی ،فرهنگی ،اقتصادی و اجتماعی است.

بدیهی است موفقیتهای متعدد ورزشکاران کشورمان باعث غرور هر ایرانی در اقصی نقاط جهان خواهد بود تا به این واقعیت پی بیریم نگاه حمایت گونه دولت محترم از ورزش و جوانان طی سالهای گذشته  به بار نشسته است بطوریکه در سالهای اخیر شاهد بوجود آمدن موج بسیار مطلوبی از موفقیت های ورزشی در عرصه بین المللی می باشیم.

لذا ضمن تبریک این قهرمانی به مسئولان فدراسیون کشتی، کادر فنی، قهرمانان و تمامی زحمتکشان آن امیدواریم در سایه الطاف الهی و دعای خیر مردم عزیز و سعی و تلاش شما عزیزان در بازیهای المپیک  لندن نیز کشتی با درخشش خود دل مییونها هموطمن خود را شاد نماید.

همچنین بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در پیام تبریک خود آورده است:
خدای بزرگ را شاکرم که تلاش، همت و عزم بالای جوانان دلیر و شجاع این مرز و بوم یک بار دیگر باعث سرور و غرور ایرانی و ایرانیان در جای جای میهن عزیز و سراسر جهان شده است.

در واقع روند موفقیتهای ورزش ایران که در بازیهای آسیایی گوانگجو جهش خود را آغار کرده است  با پیروزی های شما عزیزان در عرصه قاره ای و جهانی ادامه داشته که این امر ضمن ایجاد موجی از شادکامی و غرور ملی برای هر ایرانی، باعث دلگرمی مسئولان محترم دولت در حمایت هر چه بیشتر از ورزش خواهد شد.

وظیفه خویش می دانم ضمن تبریک این موفقیت ها به ملت بزرگ ایران، جامعه ورزش و اهالی کشتی از همه دست اندرکاران ورزش کشور به خصوص مسئولان، مربیان و قهرمانان افتخار آفرین کشتی، تقدیر و تشکر کنم و امید می رود که ورزش در پهنای ایران اسلامی همانند رودخانه ای جوشان و خروشان در جریان بوده و در بازیهای المپیک 2012 شاهد درخشش و افتخار آفرینی شما غیور مردان برای میهن عزیزمان باشیم.
۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ۱۵:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.