کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا- کره جنوبی؛تقوی، گودرزی، لشکری و هادی فینالیست شدند

در ادامه روز دوم و پایانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از ظهر امروز(یکشنبه) در شهر گومی کره جنوبی آغاز شده است، مهدی تقوی، صادق‌گودرزی، احسان لشگری و پرویز هادی کشتی‌گیران اوزان 66، 74، 84 و 120 کیلوگرم کشورمان با شکست حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند و عرفان امیری در وزن 96 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون ؛ نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:
*در وزن 66 کیلوگرم مهدی تقوی در دور نخست رمضان قنبراف از ترکمنستان را در دو تایم و با نتایج 1- صفر و 9- صفر شکست داد. وی در دور دوم با نتایج 1- صفر و 2- صفر (کلینچ) پرون رانا از هند را مغلوب کرد. تقوی در مرحله نیمه نهایی میانگانبیار باتسوخ از مغولستان را با نتایج مشابه 1- صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

*صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم در مبارزه نخست خود با نتایج 2- صفر و 7- صفر عبدالرئوف بازاربایف از ازبکستان را شکست داد. گودرزی در دور دوم گامبودورج دورجوانچیگ از مغولستان را با نتایج 1- 2 ، 2- صفر و 2- 1 شکست داد و در مرحله نیمه نهایی با نتایج 2- صفر و 1- صفر کوجیما تاکافومی از ژاپن را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.

*در وزن 84 کیلوگرم احسان لشگری در دور نخست امیدجان عثمان‌اف از ازبکستان را در سه تایم و با نتایج 1-1، 1- صفر و 4- صفر شکست داد. وی در دور دوم باتمونخ میاگمارسورن از مغولستان را با نتایج 2- صفر و 4- صفر شکست داد تا به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد. وی در این مرحله با نتایج 2- صفر و 3- صفر نائوکی موما از ژاپن را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

*در وزن 120 کیلوگرم پرویز هادی درنخستین تجربه حضور خود در رقابتهای قهرمانی آسیا در دور اول نوبویوشی آراکیدا از ژاپن را در دو تایم و با نتایج 4- صفر و 6- صفر شکست داد. وی در دور دوم آیال لازاریف کشتی گیر سرشناس قرقیزستانی را با نتایج 3- صفر،‌1-1 و 2- صفر شکست داد. هادی در مرحله نیمه‌نهایی نیز چولونبات جارگالسایخان از مغولستان را با نتایج صفر- 1 (کلینچ)، 1- صفر (کلینچ) و 2- صفر شکست داد و فینالیست شد.
 
*عرفان امیری در وزن 96 کیلوگرم در دور اول ماسوم خاتری از هندوستان را با نتایج مشابه 1- بر صفر شکست داد. وی در دور دوم مقابل ماگومد موسایف از قرقیزستان با نتایج صفر- 1 (کلینچ) و صفر- 2 (کلینچ) مغلوب شد و با توجه به حضور کشتی گیر قرقیزستانی در دیدار فینال نماینده کشورمان به گروه بازنده ها راه یافت.وی در اولین مسابقه خود در این مرحله مقابل شرموخانبت خودجانی یازوف از ازبکستان در دو تایم با نتیجه 3 بر 2 و 4 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد.
 
تیم ملی کشتی آزاد ایران دیروز شنبه در وزن های 55 و 60 کیلوگرم توسط حسن رحیمی و مسعود اسماعیل پور صاحب یک مدال طلا و یک مدال نقره شده بود.

۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ۱۲:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.