ملی پوش شیرجه ایران:برای المپیکی شدن 2 ماه ریاضت کشیدم

ملی پوش شیرجه ایران:برای المپیکی شدن 2 ماه ریاضت کشیدم
ملی پوش شیرجه ایران با بیان اینکه در اردوی چین تمرینات سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته ام گفت : برای رسیدن به المپیک دو ماه ریاضت کشیدم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا ، مجتبی ولی پور که پس از پشت سرگذاشتن اردوی دو ماهه در چین ، برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک عازم شهر لندن شده است ، با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی خود گفت : با آمادگی بالایی که دارم به کسب سهمیه المپیک بسیار امیدوارم.

ولی پور با بیان اینکه در طول حدود 2 ماه اردوی چین تمرینات سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته ام ، اظهار داشت : من تمام تلاشم را انجام دادم و هم اکنون در بهترین شرایط آمادگی قرار دارم اما اینکه موفق به کسب سهمیه المپیک شوم به شرایط مسابقه و حریفانم بستگی دارد که امیدوارم بتوانم در این آزمون سخت سربلند باشم و بتوانم افتخار حضور در المپیک را برای کشورم به ارمغان بیاورم .

ملی پوش شیرجه ایران با اشاره به اینکه تمامی شرایط در اردوی چین برای انجام تمرینات منظم و با کیفیت فراهم بود ، تصریح کرد : از مسئولان فدراسیون به خاطر حمایتی که از من داشتند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ محبت های آن ها را با کسب سهمیه بدهم.

گفتنی است مجتبی ولی پور از روز سه شنبه 2 اسفند رقابت خود را برای کسب سهمیه المپیک با شیرجه روهای 42 کشور جهان آغاز خواهد کرد.

۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.