جهت شرکت در مسابقات داخل سالن آسیا؛مسابقات انتخابی بازیهای رایانه ای با شناخت نفرات برتر به پایان رسید

مسابقات انتخابی بازیهای رایانه ای به منظور انتخاب بهترین نفرات جهت حضور در بازیهای داخل سالن ویتنام در دو قسمت تیمی و انفرادی که از روز 16 تیرماه آغاز شده بود بکار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک ؛این رقابتها در بخش انفرادی از روز 16 تیرماه با حضور 75 شرکت کننده از 21 استان کشور و در قسمت تیمی نیز210 ورزشکار در قالب 21 تیم در فرهنگسرای بهمن تهران روز جمعه 26 تیرماه به کارخود پایان داد.
حسام الدین دادگر، میثم نوازنی و محمد شاپوری در رشته استار کرافت علی قرمزیان ،جاوید مجلل , محسن دهواری در رشته ماشین، توحید قربانی ،فرشید بوجاریان و علیرضا متوسل در رشته بسکتبال، سید داوود خویی ،  مرتضی منتظرالظهور و
 حامد نقشینه  در رشته فوتبال توانستند عناوین اول تا سوم بخش خود را به دست آوردند
دراین قسمت استان فارس در صدر ایستاد، استان مرکزی دوم شد و استان خراسان رضوی در جایگاه سوم قرار گرفت. استان های آذربایجان غربی و فارس نیز به ترتیب در جایگاههای بعدی را به خود اختصاص دادند.
در قسمت تیمی نیز که ابتدا قرار بود در دورشته کانتر و دوتاآل برگزار شود در نهایت تنها در رشته کانتر برگزار شد که در این بخش نیز تیم انجمن A استان فارس  صدرنشین شد. انجمن B همین استان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت واستان خراسان رضوی در جایگاه سوم ایستاد.
 

۳۱ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.