ستاد کل سپاه قهرمان تکواندو نیروهای مسلح جام "اقتدارخلیج فارس" شد

رقابتهای تکواندوی قهرمانی نیروهای مسلح (جام اقتدار خلیج فارس)، با قهرمانی تیم ستاد کل سپاه در بندرعباس به پایان رسید.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛این دوره از رقابتها با حضور تکواندوکاران 15 تیم از یگانهای مختلف نیروهای مسلح طی 2 روز و در روزهای 27 و 28 بهمن ماه در سالن فجر بندرعباس برگزار شد که در نهایت عصر جمعه با برگزاری دیدارهای نهایی در کنار ساحل به پایان رسید.

در پایان این مسابقات که در حضور استاندار هرمزگان، سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون، "کانگ" سرمربی کره‌ای تیم ملی پومسه و سردار باران چشمه، رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح برگزار شد، تیم فرماندهی کل سپاه عنوان نخست را کسب کرد.

براساس این گزارش، در این رده بندی تیم فرمانده کل سپاه به نمایندگی سپاه اول، نیروی زمینی ارتش به نمایندگی از ارتش دوم و منتخب نیروی انتظامی به نمایندگی از ناجا عنوان سوم را به دست آوردند.

در این مسابقات جلال خدامی، نفر برنزی ارتشهای جهان در سال 2011 در وزن 7 مدال طلا را به گردن آویخت؛ احمد محمدی و محمد امامی به ترتیب در اوزان 8 و 6 نیز مدال طلا را بدست آوردند. سعید امیری در وزن 3 به مدال نقره بسنده کرد و معین اکبرنتاج و علی شاکری در اوزان 4 و 2 مدال برنز را کسب کردند.

 در پایان جلال خدامی به عنوان بهترین تکواندوکار، علی اشرف قنبری مربی ستاد کل سپاه به عنوان بهترین مربی و ماهان آزادی از نیروی ارتش به عنوان تکواندوکار اخلاق انتخاب و معرفی شدند.

 
۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.