در مجمع عمومی فدراسیون ووشو مطرح شد؛دکتر سجادی: ووشو فدراسیونی موفق و تاثیر گذار در ورزش ایران است/دکتر علی نژاد: هدف گذاری ما بازیهای آسیایی اینچئون است

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ووشو روز شنبه 29 بهمن ماه در هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدر اسیون ووشو، در این مجمع که به ریاست دکتر سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، احمد گواری مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونها، کهندانی نماینده کمیته ملی المپیک،دکتر علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو و اعضای هیات رئیسه فدراسیون وروسای هیات های ووشو استانها، نمایندگان باشگاهها، نیروهای مسلح ، ورزش دانشگاهها، نماینده ورزشکاران، مربیان، داروران و آموزش و پرورش برگزار شد عملکرد فدراسیون ووشو در سال 90 ، تقویم ورزشی سال 1391، حسابرسی مالی و تراز مالی فدراسیون و همچنین تغییرات آئین نامه های داوری و لیگ مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

دکتر علی نژاد: هدف گذاری ما بازیهای آسیایی اینچئون است در ابتدای این مجمع دکتر علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت: بنده 10 بهمن سال گذشته  این افتخار را داشتم که مورد تایید مجمع قرار بگیرم و برای 4 سال دیگر در خدمت فدراسیون ووشو باشم.

عملکرد فدراسیون ووشو در سال 89 کاملا موثر بود چرا که افتخار آفرینی در بازیهای آسیایی گوانگجو و کسب 3 مدال طلا و 3 برنز باعث شد که ووشو نقش مهمی در کسب رتبه چهارم کاروان ورزش ایران در گوانگجو ایفا کند و این در حالی بود که ما به سازمان تربیت بدنی تعهد داده بودیم که یک مدال طلا بگیریم که این تعهد را به 3 برابر افزایش دادیم.

وی ادامه داد: در سال 90 در حوزه  آموزشی و دوره های داوری و مربیگری و استاژ فنی متعددی را برگزار کردیم و جزو فدراسیونهای پرکار بودیم و در حوزه ملی 6 ماه اردو را در 4 رده سنی برای خانمها و آقایان و حضور در بازیهای تدارکاتی و تورنمنت های بین المللی را داشتیم که منجر به تکرار نایب قهرمانی جهان در ترکیه و نایب قهرمانی بخش ساندا در جوانان آسیا شد.

کسب نیمی از مدالهای طلا توسط بانوان حاصل شد و همچنین حصول اولین مدال تالو بانوان در رقابتهای جهانی قابل تعمق بود.
در حوزه دیپلماسی ورزش هم ما کاملا موفق عمل کردیم و فدراسیون ایران نقش مهمی در ریاست مجدد یوزای چینگ در فدراسیون جهانی به تبع گرفتن رای فدراسیونهای آفریقایی و غرب آسیا به نفع وی ایفا نمود.

از طرفی بنده مجددا به عضویت هیات رئسیه جهانی در آمدم و این جایگاه باعث شد نمایندگان کشورمان را به عضویت کمیته سنتی و پزشکی فدراسیون جهانی در آوردیم و ادعا داریم که بعد از چینی ها بیشترین کرسی ها را در فدراسیون جهانی صاحب هستیم.

برگزاری بهینه مسابقات قهرمانی کشور با حضور تمامی استانها به میزبانی زنجان و کرمانشاه و بر پایی لیگ های دسته یک و جوانان و پر بار تر برگزار نمودن رقابتهای لیگ ووشو آقایان و بانوان، راه اندازی بخش استعدایابی در سایه تفکرات علمی و شاخصه های پیکر سنجی همگی حکایت از توفیقات ووشو در سال 90 بود که این مهم با همکاری و تعامل شما عزیزان میسر شد.
هدف گذاری ما بازی های آسیایی 2014 اینچون کره جنوبی است و ما امیدورایم در سال 91 هم با حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به اهداف خود نزدیک تر شویم.

۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.