رقابتهای بین المللی بدمینتون دهه فجر؛فینالیست های بانوان مشخص شدند

صبح امروز با برگزاری دیدار نیمه نهایی رقابتهای بین المللی دهه مبارک فجر در قسمت یک نفره و دونفره بانوان نفرات راه یافته به فینال مشخص شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ صبح امروز در مرحله نیمه نهایی رقابتهای یک نفره بانوان، یو واکیتا از ژاپن موفق شد 2 بر یک نها پاندیت از کشور هند را شکست دهد. همچنین نسلیهان یگیت از ترکیه با نتیجه 2 بر صفر آدیتی موتاتکار از هند را پشت سر گذاشت و به دیدار نهایی راه یافت.

بدین ترتیب ساعت 10 صبح  امروز یکشنبه 30 بهمن ماه یو واکیتا از ژاپن به مصاف نسلیهان یگیت از ترکیه می رود. همچنین نها پاندیت از هند به همراه دیگر هموطن خود آدیتی موتاتکار سوم مشترک شدند.

در رقابتهای دونفره بانوان هم تیم آیومی تاساکی – سیکو یامادا از ژاپن توانستند 2 بر صفر تیم نیکل گرتر و چارمین رید از کانادا را شکست دهند. همچنین تیم ازگه بایراک –نسلیهان یگیت از ترکیه با همین نتیجه بازی را به تیم اتو ری و یو واکیتا از ژاپن واگذار کرد.

بدین ترتیب امروز صبح در فینال رقابتهای دونفره تیم های کشور ژاپن برای کسب مدال طلا با هم به رقابت خواهند پرداخت و تیم کانادا به همراه ترکیه سوم مشترک شدند.

۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.