بیست و دومین دوره رقابتهای بدمینتون دهه فجر؛کرمی صاحب مدال برنز شد

بیست و دومین دوره رقابتهای بدمینتون دهه فجر؛کرمی صاحب مدال برنز شد
امید کرمی مدال برنز قسمت یک نفره مردان بیست و دومین دوره رقابتهای بین المللی بدمینتون جام فجر را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ رقابتهای نیمه نهایی مسابقات مردان عصر  روز گذشته در سالن فدراسیون بدمینتون برگزار شد که طی آن سمیر ورما از کشور هند توانست 2 بر صفر چونگ چه لوک از مالزی را شکست دهد و به دیدار فینال راه یابد .

همچنین در دیدار دیگر این مرحله امید کرمی بدمینتون باز کشورمان مقابل نیلوکا بدمینتون باز قدر سریلانکایی قرار گرفت و با نتایج 21 بر 14 و 21 بر 16 بازی را واگذار کرد.
بدین ترتیب  امروز ساعت 16:30 دقیقه بازی های فینال این رقابتها بین سمیر ورما از هند و نیلوکا از سریلانکا برگزار می شود. این رقابت به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. امید کرمی و وچونگ چه لوک از کشور مالزی نیز به طور مشترک سوم شدند.

 در مرحله نیمه نهایی قسمت دونفره مردان نیز  تیم کونا تارون – آرون ویشنا از هند با شکست تیم دیدیک پروانتو – پراکاساسیتا از اندونزی راهی دیدار فینال شد. در دیگر دیدار این مرحله نیز تیم جدون مارکوس – اگریپینا پریما از اندونزی با پیروزی مقابل ایتانی کازویا – تومایاتاکاشینا از ژاپن فینالیست شد. مدال برنز مشترک قسمت دو نفره مردان به تیمهای اندونزی و ژاپن رسید.

به این ترتیب عصر  امرور تیمهای دو نفره اندونزی و هند دیدار فینال قسمت دونفره مردان جام بیست و دوم فجر را برگزار می کنند.

رقابتهای بین المللی بدمینتون جام فجر که از روز پنجشنبه 27 بهمن ماه و با حضور بازیکنانی از 26 کشور دنیا در شهر تهران آغاز شده است، یکشنبه شب به پایان می رسد. امتیازات کسب شده در این مسابقات که با جایزه 15 هزار دلاری برگزار می شود در کسب سهمیه ورودی المپیک 2012 لندن موثر است.

۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.