دکتر علی مجدآرا : مردم آبادان حماسه ای دیگر آفریدند

مردم ورزش دوست استان خوزستان ( شهرستان آبادان ) با حضور پر شور و همه جانبه خود در همایش پیاده روی نشان دادند که خلق حماسه در این خطه موروثی بوده و همچنان به آن پایبند هستند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون ورزشهای همگانی ، دکتر علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی طی گفتگویی به ارزیابی بیست و نهمین همایش پیاده روی خانوادگی که به میزبانی استان خوزستان برگزار گردید ، پرداخت و در این خصوص اظهار داشت : حضور پر شور مردم شهرستان آبادان در این همایش بار دیگر حماسه هشت سال دفاع مقدس را برایم تداعی نموده و شور وصف ناپذیری را در بین کلیه حاضرین به ویژه مسئولین ایجاد نمود .

وی در ادامه افزود : برای داشتن جامعه ای سالم و عاری از بیماریهای غیر واگیر که یکی از مهمترین معضلات قرن به شمار رفته و جوامعه بشری را تهدید می کند انجام دادن تنها سی دقیقه ورزش طی سه روز هفته و همچنین داشتن برنامه غذایی سالم می تواند تا حد زیادی نرخ مبتلایان به افسردگی را که بیماری قرن نامیده شده را کاهش دهیم .

دکتر مجدآرا در پایان خاطر نشان ساخت : طبق سنت حسنه ای که از ابتدای سال جاری در همایشهای پیاده روی مرسوم شد و آن جمع آوری کمکهای مالی جهت آزادسازی زندانیان در بند بود ، در این هفته نیز میلغ بیست و پنج میلیون تومان وجه نقد جمع آوری و به مدیر کل ستاد دیه استان اهداء شد . همچنین در حاشیه این همایش که تعداد پنج دستگاه خودرو سواری پراید به شرکت کنندگان اهداء شد ، از دو قهرمان ملی کشورمان نیز تقدیر شد .
۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ۱۲:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.