زیر نظر شورای المپیک آسیا برگزار می شود؛اعزام دو تیرانداز نوجوان دختر به کمپ کنفدراسیون تیراندازی آسیا

زیر نظر شورای المپیک آسیا برگزار می شود؛اعزام دو تیرانداز نوجوان دختر به کمپ کنفدراسیون تیراندازی آسیا
از سوی کنفدراسیون تیراندازی آسیا و زیر نظر شورای المپیک آسیا یک دوره کمپ ارتقاء فنی تیراندازان نوجوان حاضر در نخستین دوره بازیهای سنگاپور در کشور تایلند برگزار می شود که در آن دو نماینده دختراز کشورمان حضور دارند.

یوسف آجرلو؛سرمربی تیم ملی تیراندازی نوجوان اعزامی به نخستین دوره بازیهای آسیایی سنگاپور، با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی المپیک گفت:پس از اتمام بازیهای سنگاپور کنفدراسیون آسیا تصمیم گرفت از دهم تا 25 مرداد ماه در بانکوک تایلند یک دوره کمپ تیراندازی با حضور نفرت حاضر در بازیهای سنگاپور برگزار کند که از کشورمان هم فقط خانم ها نوشین شهبازی فرد و دینا فرزاد خواه راهی این اردوی آماده سازی می شوند چرا که ما در قسمت تیراندازی پسران ضعیف تر بوده ولی در دختران قوی تر هستیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم آنها را ببریم.
وی ادامه داد:البته تمرینمات تیم ملی پسران برای بازیهای المپیک سال آینده درداخل کشور ادامه دارد ولی حضور بانوان نوجوان تیرانداز کشورمان در این کمپ تاثیر بسزایی در افزایش توان فنی و تجربیات  آنها خواهد داشت.
این اردو به مدت دو هفته با حضور تمامی تیراندازان نوجوان حاضر در بازیهای سنگاپور در شهر بانکوک برگزار شده و ایران هم با دو سهمیه راهی این کشور می شود.

۳۱ تیر ۱۳۸۸ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.