مدیر تیم های ملی تنیس : مسابقات مالزی پیش مقدماتی رقابت های جوانان جهان است

مدیر تیم های ملی تنیس : مسابقات مالزی پیش مقدماتی رقابت های جوانان جهان است
مسابقات فدکاپ و دیویس کاپ جوانان آسیا و اقیانوسیه پیش مقدماتی مسابقات جوانان جهان بوده و نوجوانان پس از بازگشت از این مسابقات اردوهای مقطعی خود را آغاز خواهند کرد.

کسری غفوری مدیر تیم های ملی تنیس کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک  ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : همه تنیس بازان رده های سنی نوجوانان و جوانان زیر 16 سال و زیر 14 سال دختران و پسران کشورمان به مالزی اعزام شدند تا در قالب مسابقات فدکاپ و دیویس کاپ جوانان آسیا و اقیانوسیه از اول اسفند ماه با تیم های مقتدر آسیایی به رقابت بپردازند.

وی در ادامه افزود : این مسابقات سطح فنی بچه ها را بالا خواهد برد و از لحاظ تجربه نیز برای آن ها بسیار مفید است و باتوجه به اینکه این مسابقات پیش مقدماتی مسابقات جوانان جهان است ما امیدواریم بتواند زمینه ساز پیشرفت های بعدی و درخشش تنیس کشورمان در سطح جهان باشد.

کسری غفوری در مورد اینکه آیا در بین نفرات اعزامی افرادی که توسط فراخوان فدراسیون برای استعدادیابی مراجعه کرده بودند نیز به چشم می خورند افزود : بلی بعضی ها جزو برترین استعداد های این مرحله هستند که در دو دوره 3 هفته ای و 10 روزه تحت تعلیمات فدراسیون قرار گرفتند و زیر نظر مربیان و سرمربیان تیم ملی به تمرین پرداختند بعلاوه ما برای این بچه ها از مربی بدنساز و روانشناس نیز استفاده کردیم و از آن ها تست روانشناسی حرفه ای نیز بعمل آوردیم.

وی زمان بازگشت نوجوانان را از مالزی 10 روز دیگر اعلام کرد و اظهار داشت : اردوی مرحله بعد بچه ها 15 روز پس از بازگشتشان آغاز خواهد شد و پس از یک اردوی کوتاه مدت اردوی 3 هفته ای را پس از تعطیلات نوروز برایشان در نظر گرفتیم و از ان جا که بچه ها مشغول تحصیل هستند و در استان های مختلف تحصیل می کنند اردوهای بعدی آن ها را طوری ترتیب می دهیم که به درسشان لطمه ای وارد نیاید.

شایان ذکر است : صدف صادق وزیری ،الهه ارجمند کرمانی و غزل پاک باطن به سرمربیگری مریم زرین کلاه  اعضای تیم ملی زیر ۱۴ سال دختران  کشورمان را تشکیل می دهند و این رقابتها با حضور تیم هایی از اردن،سوریه،ترکمنستان،سنگاپور،فیلیپین ،قزاقزستان ،ویتنام و جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

تیم تنیس زیر ۱۶ سال دختران کشورمان متشکل از سحر نجعی ،الهه اشرفیان و نیایش میرزایی به سرمربیگری فرناز فصیحی و سرپرستی وجیهه کیانی نژاد  می باشد که در این رده سنی نیز تیم هایی از ویتنام ،ترکمنستان ،سریلانکا،مالزی،چین و جمهوری اسلامی ایران حضور دارند .

تیم زیر ۱۶ سال پسران کشورمان متشکل از آرش سوری،کاوه ادیبی،محمد کارگران اروجی و امیرسینا صالح به سرمربیگری سعید احمدوند و سرپرستی علیرضا خاوری  به مصاف حریفانی از ویتنام ،سنگاپور،اردن،بوتان،ترکمنستان،بنگلادش ،عربستان سعودی،قزاقزستان خواهند رفت .

۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.