تیم ملی کاتای جودو 7 اسفند عازم رقابتهای آسیایی تایلند می شود

تیم ملی کاتای جودو 7 اسفند عازم رقابتهای آسیایی تایلند می شود
تیم ملی جودوی مردان کشورمان هفتم اسفند ماه عازم رقابتهای آسیایی تایلند می شود.

جمشید زند سرمربی تیم ملی کاتا جودو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر آخرین تمرینات را پشت سر می گذاریم اما یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که ما داریم این است که مسئولان کنفدراسیون آسیا زمان برگزاری مسابقات را با تاخیر بیش از حد به ما اطلاع می‌دهند و این در آمادگی ملی پوشان تاثیر منفی گذاشت.

وی ادامه داد:برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که 7 اسفندماه قرار است در تایلند برگزار شود باز هم با بی‌ دقتی مسئولان برگزاری رقابت‌ها روبرو شدیم و با تاخیر از زمان برگزاری این رقابت‌ها با خبر شدیم ولی با تمام قدرت به مصاف رقبای خود می رویم و هدفمان دفاع از عنوان نا یب قهرمانی آسیاست.

 سرمربی تیم ملی کاتا گفت: در حال حاضر با رشدی که در تیم ملی کاتا داریم فکر نمی‌کنم نیازی به مربی خارجی در این رشته باشد و با کسب نایب قهرمانی در آسیا و جهان در میان بهترین‌های دنیا ثابت کردیم که در دنیا جزء بهترین ها هستیم.

زند در پایان خاطر نشان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا با ترکیب محمد علی نودهی، امیر فرزانه حصاری، مجتبی باجلان، سید رضا روحانی، محمد حسن سالاری، حمید رضا صحرایی، امیروالی، جعفرعلی قادری، هوشنگ عسگری نژاد، محمد راستینه، فتح الله فردی وسوق، حمیدرضاکرمی، محمد علی وحید، رضا صفی، رضا جاوید، محمد شیری، سیدحسین محمودی، حسن روشنی، محمد حسن نجفی و علیرضا کرمی ناصر حضور خواهیم داشت.
۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.