نخست وزیر روسیه : امور آماده سازی بازی های المپیک زمستانی 2014 روند خوبی دارند

نخست وزیر روسیه : امور آماده سازی بازی های المپیک زمستانی 2014 روند خوبی دارند
ولادمیر پوتین نخست وزیر روسیه روز گذشته اعلام کرد : تدارکات برای بازی های المپیک زمستانی 2014 در سوچی ، مطابق جدول برنامه ریزی شده پیش می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پوتین به خبرگزاری  "ایتار-تاس" در ملاقات با اعضای  روزنامه "سوویتسکی اسپورت" تصریح کرد : ما کاملا مطابق برنامه های پیش بینی شده پیشرفت داریم و در حال حاضر هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد از آنجائیکه هیچ برنامه زمانی در این راستا نادیده گرفته نخواهد شد.
وی ادامه داد: با این وجود چند چیز دیگر من را نگران می کنند، به عنوان مثال هزینه ها و تشریفات اداری. این ها هستند که همیشه باعث مشکلات شده و ما را نگران خود می کنند.
وی افزود: روسیه می بایست تاسیسات ورزشی متعددی را برای بازی های المپیک زمستانی سوچی از صفر احداث کند، از جمله یک مرکز وسیع برای اقامت که از ساحل دریای سیاه تا کوه های قفقاز گسترش خواهد یافت.
پوتین همچنین افزود : در دوره ای که رئیس جمهور بوده است، به داوطلبی روسیه برای برگزاری این بازی ها کمک بسیاری کرده است زمانی که سوچی در سال 2007 برای برگزاری بازی های المپیک زمستانی سال 2014 انتخاب شد اقتصاد روسیه به دلیل افزایش قیمت نفت در اوج بود اما در طی سال های اخیر تحت تاثیر کاهش شدید قیمت نفت و بحران اقتصادی جهانی قرار گرفته است.
شایان ذکر است: ماه گذشته، پوتین برای دومین بار جایگزین مسئول ساخت و ساز تاسیسات المپیک شد.  

۳۱ تیر ۱۳۸۸ ۰۹:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.