رئیس کمیسیون هماهنگی IOC:نگرانی برای میزبانی مطلوب سوچی برای المپیک زمستانی 2014وجود ندارد

رئیس کمیسیون هماهنگی IOC:نگرانی برای میزبانی مطلوب سوچی برای المپیک زمستانی 2014وجود ندارد
در ادامه بازدیدهای نمایندگان کمیته بین المللی المپیک از شهر سوچی میزبان بازیهای المپیک زمستانی 2014 از سوی مسئولان بازدید کننده اعلام شد نگرانی از بابت میزبانی خوب این رقابتها دیده نمی شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در کمتر از دو سال مانده تا شروع بازیهای المپیک زمستانی سوچی روسیه ،نماینده گان کمیته بین المللی المپیک بعد از بازدید دوره ای خود از محل برگزاری اسکان ،تمرینات، حمل و نقل و... اعلام کردند تا کنون مشکلی برای میزبانی این رقابتها دیده نشده و مسئله نگران کننده  خاصی نیز وجود ندارد.

جان کلود کلی رئیس گروه نماینده بازرسی  IOC در خاتمه آخرین بازدید خود از شهر سوچی گفت :اگر چه دو سال تا زمان شروع بازیهای المپیک زمستانی باقی مانده ولی با توجه به اقدامات انجام شده و اینکه مسئولان میزبان به سختی در حال فراهم کردن شرایط بهتر برای برگزاری این رقابتها هستند  نگرانی دیده نمی شود و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است بخصوص که مسئولان برگزاری رقابتهای اعلام کردند معدود طرح های نیمه تمام نیز تا پایان سال میلادی 2012 به اتمام رسیده و علنا تا یک سال مانده به شروع بازیها دیگر طرح نیمه کاره ای ندارند.

وی در خاتمه تصریح کرد:به هر حال بعد ازباز دیدهای مختلف خود  از سوی کمیته برگزاری رقابتها گزارشاتی در خصوص خدمات مربوط به ورزشکاران کمیته های ملی المپیک، فدراسیونهای بین المللی ورزشی، ساخت و سازها ،ارایه خدمات به رسانه ها، حمل و نقل، اسکان، خدمات به تماشاچیان،بازیهای پار المپیک بازاریابی پزشکی و دیگر موارد به مسئولین کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک ارائه خواهندشد تا بهتر بتوان شرایط پیشرفت کارها را مورد بررسی قرار داد.
۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ۱۲:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.