حضورآبادانیها با شعار نشاط و سلامتی در بیست و نهمین همایش پیاده روی خانوادگی

فدراسیون ورزشهای همگانی بیست و نهمین همایش پیاده روی خانوادگی را روز جمعه 28 بهمن ماه به میزبانی استان خوزستان و شهرستان آبادان برگزار می کند .
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی ، غلامرضا معماری دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی  طی گفتگویی ضمن اشاره به مطلب فوق اظهار داشت : مردم ورزش دوست استان خوزستان و شهرستان آبادان با شعار نشاط ، تحرک و سلامتی میزبان بیست و نهمین همایش پیاده روی خانوادگی فدراسیون خواهند بود . این همایش به شکل زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و شرکت کنندگان از ساعت 7:30 دقیقه صبح و از میدان امام خمینی، جنب بقعه متبرکه سیدعباس تا انتهای جاده ساحلی بهمنشیر ایستگاه چهار قدس به پیاده روی خواهند پرداخت . ضمن اینکه در این هفته نیز همچون سایر هفته ها دکتر علی مجدآرا رئیس فدراسیون به همراه سایر مسئولین سیاسی ، نظامی ، ورزشی و ... به پیاده روی خواهند پرداخت .

وی در ادامه تصریح کرد:  در این همایش جوایز ارزشمندی از جمله پنج دستگاه خودروی سواری پراید که به همت ارگانها و نهادهایی چون ‌ شهرداری، اداره ورزش و جوانان خوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده به قید قرعه به شهروندان اهداء خواهد شد
۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.