اظهار علاقمندی توکیو ، دوحه و باکو برای میزبانی المپیک 2020

اظهار علاقمندی توکیو ، دوحه و باکو  برای میزبانی المپیک 2020
توکیو ، دوحه و باکو بسته پیشنهادی خود را برای میزبانی بازی های تابستانی المپیک و پارالمپیک 2020 به کمیته بین المللی المپیک ارسال کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ توکیو روز دوشنبه بسته پیشنهادی خود را برای المپیک تابستانی 2020 به کمیته بین المللی ارائه داد که شامل  پیشنهاداتی در جهت بهبود مسائل فنی المپیک است و بر تعهد تمامی مردم توکیو بر جنبش المپیک ، ترویج ارزش های المپیک ، تشویق مبادله ورزشی بین المللی و همکاری در بین مردم سراسر جهان تاکید می کند.

رئیس کمیته المپیک ژاپن بعنوان نماینده کشورش در این خصوص اعلام داشت : کمیته پیشنهادی توکیو 2020 به همراه مردم ژاپن مفتخر است که این بسته پیشنهادی را به IOC تقدیم می دارد و تاکید کرد که ما درس های ارزشمندی را از پیشنهاد قبلی مان اموختیم و بهبود فنی نیز در برنامه هایمان مشهود است بنابراین در انتظار پرده برداری از آن ها بصورت علنی توسط IOC هستیم.


دبیر کل کمیته ملی المپیک قطر نیز برای ارائه بسته پیشنهادی دوحه بعنوان نماینده کشورش روز دوشنبه به لوزان سوئیس سفر کرد و تقاضای دوحه 2020 را اینطور بیان کرد : این نقطه عطفی برای دوحه خواهد بود که ما بتوانیم بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 را برای اولین بار به خاور میانه بیاوریم. در فایل پیشنهادیمان برنامه های های زیادی را برای این میزبانی در نظر داریم که تا آخر این ماه برای همه قابل مشاهده خواهد بود.

باکو نیز بسته پیشنهادی خود را روز سه شنبه توسط وزیر ورزش و جوانان آذربایجان به کمیته بین المللی المپیک  ارسال کرد . مدیر اجرایی کمیته سازمانی برگزاری بازی های المپیک باکو در مورد این بسته اینطور اظهار کرد : در دورانی که ما در تهیه بسته پیشنهادی ارائه شده از تجربه های قبلی خود بهره گرفتیم ،  از نظرات کارشناسان جدید هم استفاده کردیم و توانستیم در نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت خود را قوی تر سازیم. وی همچینین بسته پیشنهادی باکو را محتوی طرح توسعه زیرساخت برای بازی های المپیک نیز عنوان کرد و گفت : امیدوارم در مقر انتخابی نهایی در کبک در ماه مه بتوانیم موفق باشیم و میزبانی را از آن خود کنیم.

۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.