با حضور بدمینتون بازان شاخصی از سراسر جهان؛بیست و دومین دوره جام فجر از فردا آغاز می شود

با حضور بدمینتون بازان شاخصی از سراسر جهان؛بیست و دومین دوره جام فجر از فردا آغاز می شود
بیست و دومین دوره رقابتهای بین المللی بدمینتون جام فجر از فردا(پنجشنبه) با حضور بدمینتون بازان سرشناسی از سراسر جهان در تهران آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، این رقابتها با جایزه 15 هزار دلاری در دو بخش یک نفره و دو نفره و دو قسمت آقایان و بانوان به مدت چهار روز برگزار می شود که مسابقات خانمها صبح ها و آقایان عصرها در سالن اختصاصی فدراسیون بدمینتون واقع در خیابان حجاب برگزار می شود.

بر این اساس در بیست و دومین دوره جام فجر 67 بدمینتون باز مرد و 56 بدمینتون باز زن از 26 کشور حضور دارند و بدمینتون بازان شاخصی با رنک زیر 70 دنیا در این مسابقات شرکت کرده اند، که این امر کار بازیکنان کشورمان را سخت می کند. امتیازات کسب شده در این مسابقات در کسب سهمیه ورودی المپیک 2012 لندن موثر است.

اتریش، هند، پرو، سریلانکا، کانادا، اوگاندا، ترکیه، آفریقای جنوبی، اسلواکی، مالزی، یونان، سوریه، عراق، ترکمنستان، ژاپن، افغانستان، آذربایجان، فرانسه، مکزیک، نروژ، نیجریه، اندونزی، انگلیس، دانمارک، مراکش و ایران کشور های شرکت کننده در این مسابقات هستند.

پانی رائو کونتا از داوران سرشناس کشور هند سرداور این رقابتها است. ده داور مرد و 9 داور زن نیز کار قضاوت این رقابتها را برعهده دارند و زهرا حق نژاد کمک سرداور این مسابقات است.

مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور مقامات عالی رتبه ورزش کشور ساعت 16 روز پنجشنبه 27 بهمن ماه برگزار می شود. قرار است این مسابقات عصر روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش شود.
۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.