مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا- مالزی ؛درخشش اولین مدال جاده بر گردن عسگری

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا- مالزی ؛درخشش اولین مدال جاده بر گردن عسگری
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا مالزی، با کسب نخستین مدال در مواد جاده توسط حسین عسگری عضو تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ سی و دومین دوره رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان و اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 23 سال، از چهارشنبه 19 بهمن ماه به مدت 10 روز در شهر کوالالامپور کشور مالزی در حال برگزاری است.

در دومین روز از این رقابتها در مواد جاده، امروز چهارشنبه 26 بهمن ماه رکابزنان در ماده تایم تریل آقایان و در رده سنی بزرگسالان به مسافت 36 کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان، حسین عسگری عضو تیم ملی کشورمان با کسب مدال برنز، اولین مدال کاروان ایران را در مواد جاده به گردن آویخت و جمع مدال های تیم ملی دوچرخه سواری ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا مالزی به عدد 6 رساند.

در این ماده دوچرخه سواران قرقیزستان و قزاقستان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است: در مسابقات قهرمانی آسیا و در مواد پیست که از تاریخ 19 الی 23 بهمن ماه برگزار شد که تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان موفق به کسب 5 مدال رنگارنگ ( یک طلا در ماده چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی، دو نقره در مواد یک کیلومتر تایم تریل و دورامتیازی و دو برنز در مواد تیم اسپرینت و مدیسون) شد.
۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.