مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی قطر-دوحه 2012؛کسب 6 امتیاز المپیک توسط یعقوبیان

مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی قطر-دوحه 2012؛کسب 6 امتیاز المپیک توسط  یعقوبیان
در پی برگزاری رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ جهان در قطر،علی یعقوبیان توانست 6 امتیاز با ارزش را حهت حضور در المپیک کسب کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛مسابقات جایزه بزرگ شمشیر بازی جهان با حضور ورزشکارانی از سراسر جهان ویژه انتخابی المپیک از روز جمعه 21بهمن اغاز شد.

بر این اساس :علی یعقوبیان ملی پوش کشورمان پس از شکست حریفانی از کشورهای فرانسه،هلند،امریکاو قطروارد جدول حذفی شدودر میان 128 شمشیرباز برتر دنیا جای گرفت،که در دور اول به استراحت خورد و پس از ان در برابر نفر سوم المپیک از اسپانیا قرار گرفت که با شکست وی در میان 32شمشیرباز برتر جهان جای  گرفت و در مرحله یک شانزدهم نیز در برابر قهرمان جهان از کشور کره قرار گرفت که در مبارزه ا یی پا یا پای علی رغم برتری در ثانیه های اخر با از دست دادن امتیاز بازی را واگذار کرد.

شایان ذکر است :در ادامه این رقابت نیز حامد صداقتی نیز با 3 پیروزی در برابرایتالیا،نماینده FIE,ولهستان به جدول راه یافت و در میان 128 ورزشکار برتر دنیا قرار گرفت،پس از ان در این مرحله به استراحت خوردو به مرحله یک  شصت وچهارم راه یافت.در این مرحله در برابر تامسون شمشیرباز مطرح امریکایی قرار گرفت و نتیجه را به وی را واگذار کرد.
 
گفتنی است به این ترتیب علی یعقوبیان با قرار گرفتن در جمع 32 شمشیرباز برتر دنیا 6 امتیاز و حامد صداقتی با قرار گرفتن در جدول 64 تا 2 امتیاز با ارزش راجهت ورود به المپیک کسب کردند.
 
۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.