علی آبادی: ورزشکاران همچون همیشه آماده دفاع از آرمانهای انقلاب هستند

علی آبادی: ورزشکاران همچون همیشه آماده دفاع از آرمانهای انقلاب هستند
رییس کمیته ملی المپیک گفت: جامعه ورزشی در تمامی عرصه ها پیشتاز است و امروز نیز در راستای حمایت از آرمانهای انقلاب و پاسداشت خون سرخ شهیدان همچون 33 گذشته در صحنه حاضر شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محمد علی آبادی' روز شنبه ( 22 بهمن ماه 90 ) در حاشیه راهمپیایی میلیونی مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود:‌ جامعه ورزشی و ورزشکاران پرتوان و خودجوش در کنار آحاد مردم ایران در راهپیمایی حضور یافتند که این مساله حکایت از ویژگی فتوت ومردانگی آنان است.

وی با اشاره به حضور توانمند ورزشکاران ایرانی در سالهای اخیر در میادین بین المللی ورزش اظهار داشت :‌ورزشکاران ما امروز نیز با حضور در جای جای میهن اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار زده و اعلام کردند 'ما بیدار و آماده دفاع از خون شهیدان اسلام و انقلاب هستیم'.

'بهرام افشارزاده' دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز راهپیمایی گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مثال زدنی و قابل تقدیر دانست و گفت:‌ امروز شاهد حضور حداکثری مردم در این رویداد ملی بودیم که نشان از همبستگی مردم با آرمانهای امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به حضور جامعه ورزش در این راهپیمایی اظهار داشت: ورزشکاران و فعالان عرصه ورزشی امروز همراه و همدوش مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و بار دیگر با انقلاب اسلامی و ارزشهای آن تجدید میثاق کردند.
۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ۰۸:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.