انتخابات فدراسیون بازیهای غرب آسیا برگزار شد/ افشارزاده دبیر کل شد، قدمی نایب رئیس/ میزبانی مسابقات سال 2013 به ایران رسید

انتخابات فدراسیون بازیهای غرب آسیا برگزار شد/ افشارزاده دبیر کل شد، قدمی نایب رئیس/ میزبانی مسابقات سال 2013 به ایران رسید
در پی برگزاری انتخابات فدراسیون بازیهای غرب آسیا، با حداکثر آراء بهرام افشارزاده بعنوان دبیر کل و مهندس مهدی قدمی بعنوان نایب رئیس این فدراسیون انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مجمع عمومی فدراسیون بازیهای غرب آسیا چهارشنبه گذشته  با حضور نمایندگانی از 13 کشور عضو در سالن اجتماعات هتل کران پلازای کویت برگزار شد تا در با مشخص شدند مسئولین جدید این فدراسیون فعالیت هاو اقدامات این فدراسیون که بعد از سومین دوره بازیها در قطر دچار وقفه شده بود از سر گرفته شود.


در ابتدای این نشست دکتر طلال رئیس فدراسیون ضمن خوش آمدگویی به تمامی حاضرین و اعضای هیات اجرایی، تاسف خود از اتفاقات بوجود آمده در حاشیه مسابقات فوتبال دو تیم باشگاهی مصر را اعلام داشت و ابراز امیدواری کرد تا در هیچ یک از میادین ورزشی شاهد بروز چنین صحنه هایی نباشیم.


وی با تاکید بر احیای هر چه سریعتر فعالیتهای فدراسیون بازیهای غرب آسیا از حضور موثر و جدی اعضا تقدیر و تشکر نمود.


دکتر طلال در پایان صحبتهایش از تمامی کشورهای عضو درخواست نمود تا همکاری و پشتیبانی هر چه بیشتر خود را برای راه اندازی مجدد بازیها بمنظور ایجاد وحدت در بین کشورها منطقه و همچنین رشد و توسعه ورزش در این منطقه بکار ببندند.


در ادامه جلسه هر کدام از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را برای فعالیت مستمر و موثر فدراسیون ارائه داند.


برنامه بعدی مجمع عمومی فدراسیون انتخاب مسئولین جدید بود که خوشبختانه طی آن بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان که نزدیک به 20 سال عضویت در هیات رئیسه شورای المپیک آسیا و ریاست کمیته اطلاعات و آمار این شورا را در کارنامه دارد با اکثریت آرائ برای 4 سال بعنوان دبیر کل این فدراسیون انتخاب شد.

 در این انتخابات مهندس مهدی قدمی نایب رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان نیز بعنوان نایب رئیس انتخاب گردید تا برای چهار سال به همراه 3 نایب رئیس دیگر به سیاست گذاری و برنامه ریزی های کلان در این فدراسیون بپردازد.


بر اساس این گزارش،  با توجه به وقفه بوجود آمده بین سومین دوره رقابتها و عدم برگزاری مسابقات دوره چهارم، کشورهای سوریه و ایران پیشنهاد میزبانی این پیکارها را مطرح کردند که اعضای مجمع با توجه به میزبانی مطلوب ایران در اولین دوره مسابقات و همچنین داشتن امکانان نرم افزاری و سخت افزاری لازم این میزبانی را به کشورمان اعطا نمودند.


نفرات منتخب مجمع عمومی برای فعالیت چهار ساله به شرح زیر می باشند:


رئیس : دکتر شیخ طلال فهد الاحمد الصباح از کویت


نایب رئیسان: مهندس مهدی قدمی از ایران، ابراهیم عدالملک از امارات، رائد حمودی از عراق، جبرئیل الرجوب از فلسطین


دبیرکل: بهرام افشارزاده از ایران


ریاست کمیته قوانین: هاشم حیدر از لبنان


ریاست کمیته مالی: محمد االبری از یمن


ریاست کمیته ورزشکاران: موقوف جمعه از سوریه


ریاست کمیته رسانه: الثانی از عمان


ریاست کمیته فرهنگ: دکتر راشد از عربستان


ریاست کمیته اطلاعات و آمار: عبید الانزی از کویت


ریاست کمیته بانوان: لنا محود از اردن


ریاست کمیته های پزشکی، محیط زیست و مشاوران نیز متعاقبا معرفی خواهند شد.


گفتنی است،برای انتخاب اعضا کمیته های مختلف مقرر شد تا سوابق تمامی کاندیداهای واجد شرایط هر چه سریعتر از سوی کمیته های المپیک 13 کشور به ریاست فدراسیون غرب آسیا ارسال گردد تا نسبت به انتخاب آنها اقدامات لازم صورت گیرد.


ضمنا با توجه به ارائه میزبانی چهارمین دوره بازیها به کشورمان، مقرر شد تا دکتر شیخ طلال بهمراه نمایندگانی از هیات رئیسه این فدراسیون فروردین ماه سال آینده جهت بازدید از امکانات ورزشی ایران و همچنین دیدار با مسئولین ورزشی کشورمان به ایران سفر نمایند.

کشورهای ایران، کویت، امارات، لبنان، سوریه، عربستان صعودی، یمن، اردن، عمان ، قطر، فلسطین، بحرین و عراق 13 کشور عضو فدراسیون بازیهای غرب آسیا هستند.

۲۲ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.