حضور خطیب و رسول خادم در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

حضور خطیب و رسول خادم در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک
روز گذشته در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک حجت ا.. خطیب سرپرست فدراسیون کشتی و رسول خادم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک: در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در ابتدای امر بهرام افشارزاده ضمن با اهمیت دانستن رشته کشتی در ورزش کشور تصریح کرد:امیدوارم  ورزش اول کشور بتواند در دو بخش فرنگی و آزاد همچون دوه های گذشته در باریها المپیک لندن با موفقیت ظاهر شود و کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی، حمایت خود را از این رشته برای موفقیت در بازیهای المپیک کماکان ادامه خواهند داد.

دبیر کل کمیته ضمن با اهمیت دانستن توجه به خواسته های مربیان و ورزشکاران حاضر در اردو تصریح کرد:به همین منظور به شخصه بارها در اردوی تیم های ملی مختلف ورزشی که خود را برای المپیک آماده می کنند شرکت داشته تا از نزدیک در جریان چگونگی آماده سازی ورزشکاران و کمبودها و کاستیهای آنان قرار گیریم .

وی ادامه داد:هفته گذشته هم با حضور در اردوی تیم ملی کشتی نظم و انگیزه بسیاری را در اردو دیدم و انصافا امید زیادی می رود تا کشتی در دو رشته آزاد و فرنگی بدور از هر گونه حواشی بتواند در بازیهای المپیک پیش رو با کسب مدال های متعدد انتظار مسئولین و مردم را برآورده کند و هدف از حضور سرپرست محترم فدراسیون و سرمربی کشتی آزاد در نشست هیات اجرایی بررسی مسائل کشتی و حمایت از آنهاست وامید می رود تا تمامی تیمهای ورزشی کشورمان و از جمله کشتی بتوانند بدور از حواشی خود را برای حضور در بازیهای المپیک آماده کنند.

در این نشست خطیب سرپرست فدراسیون کشتی و همچنین سرمربی تیم ملی آزاد گزارشات مربوط به خود را ارائه داده و رسول خادم ابراز امیدواری کرد تا کماکان کمیته ملی المپیک نگاه حمایت آمیز خود را نسبت به رشته کشتی ادامه دهد.

در پایاین این نشست اعضای هیات اجرایی  کمیته نیزحمایت خود را ازحضور مقتدرانه کشتی در بازیهای المپیک لندن اعلام کرده و عنوان داشتند کمیته ملی المپیک هر آنچه در توان دارد برای آماده سازی و حضور قدرتمندانه کاروان ورزش کشورمان در بازیهای المپیک لندن و بخصوص رشته کشتی انجام خواهد داد.
۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.