رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا ؛علیرضا حقی راهی فینال چهار کیلومتر انفرادی شد

در نخستین روز از رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا مالزی، علیرضا حقی رکابزن تیم ملی کشورمان توانست در ماده چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی به مرحله فینال راه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ سی و دومین دوره رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان و اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 23 سال، از امروز چهارشنبه 19 بهمن ماه به مدت 10 روز در شهر کوالالامپور کشور مالزی در حال برگزاری است.

در رقابتهای صبح نخستین روز از این مسابقات رکابزنان در شش ماده با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نتایج بدین شرح اعلام شد:

در بخش آقایان:

- در ماده چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی: علیرضا حقی پس از برگزاری مرحله مقدماتی به فینال راه پیدا کرد و در این مرحله با دوچرخه سوار هنگ کنگ به رقابت خواهد پرداخت، در این ماده رکابزنان ازبکستان و چین تایپه نیز در مرحله رده بندی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

- در ماده سه کیلومتر تعقیبی انفرادی: محمد اسماعیل چایچی رده ششم را از آن خود کرد، در این ماده رکابزنان هنک کنگ و قزاقستان در مرحله فینال و دوچرخه سواران ژاپن و مالزی در مرحله رده بندی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در بخش بانوان:

- در ماده 2 کیلومتر تعقیبی انفرادی جوانان : سعیده سیاحیان رده هشتم را به دست آورد، در این ماده رکابزنان هنک کنگ و کره در مرحله فینال به مصاف یکدیگر خواهند رفت و دوچرخه سواران چین تایپه و مالزی در مرحله رده بندی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

- در ماده 3 کیلومتر تعقیبی انفرادی: عادله نوری در رده هفتم ایستاد، در این ماده رکابزنان ژاپن و هنگ کنگ در مرحله فینال و دوچرخه سواران تایلند و چین تاپیه در مرحله رده بندی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

- در ماده 200 متر جوانان : صبا دماوندیان رده نهم را کسب کرد، در این ماده 8 رکابزن ( 2 دوچرخه سوار از کره، 2 رکابزن از مالزی، 2 نماینده از چین تایپه و 2 ملی پوش از هنگ کنگ) در مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

- در ماده 200 متر بزرگسالان : آتوسا عباسی و ریحانه طالبی رکابزنان ملی پوش کشورمان به ترتیب رده های چهاردهم و پانزدهم را از آن خود کردند، در این ماده 10 رکابزن ( 2 دوچرخه سوار از هنگ کنگ، 2 رکابزن از ژاپن، 2 نماینده از چین، 2 رکابزن از کره، 2 دوچرخه سوار از مالزی و 2 نماینده از چین تایپه) در مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در ادامه رقابتهای روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا، رکابزنان از ساعت 14:30 ( به وقت محلی) در مواد ( تیم اسپرینت، دور امتیازی، یک کیلومتر و 500 متر) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.