با حضور روسا و دبیران فدراسیونهای ورزشی ؛ دومین دوره مدیریت پیشرفته سولیداریتی آغاز شد

با حضور روسا و دبیران فدراسیونهای ورزشی ؛ دومین دوره مدیریت پیشرفته سولیداریتی آغاز شد
دومین دوره مدیریت ورزشی سولیداریتی با حضور روسا، نمایندگان و دبیران چند فدراسیون در سالن همایش های آکادمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ؛ دومین دوره مدیریت ورزشی سولیداریتی از صبح امروز با حضور عباسعلی گائینی مدیر پژوهش و انتشارات کمیته ملی المپیک، محمد خبیری مدرس دوره، دبیران، روسا و نمایندگان فدراسیون های جودو، تکواندو، اسکواش، شمشیربازی، دوچرخه سواری، تنیس روی میز، تیروکمان، بوکس، شطرنج، تیراندازی، بدمینتون بانوان، هاکی وهمچنین غلامرضا ابراهیمی دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک و اصغر رحیمی دبیر ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک آغاز شد.


در مراسم افتتاحیه این دوره اصغر رحیمی دبیر ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک در خصوص تعداد سهمیه کسب شده ورزشکاران در المپیک لندن گفت: ما تا هم اکنون تعداد34 سهمیه در رقابت های گزینشی المپیک کسب کرده ایم که شش سهمیه آن در بخش بانوان و 28 سهمیه آن در بخش آقایان می باشد.


رحیمی در ادامه گفت : ما در دوره قبل موفق به کسب 55 سهمیه شدیم که شانس کسب سه مدال طلا را در رشته وزنه برداری، کشتی و تکواندو پیش بینی کرده بودیم که نتیجه آن کسب طلای هادی ساعی در این رقابت ها بود.


وی در پایان افزود: که ما تا هم اکنون در رشته تیمی موفق به کسب سهمیه نشده ایم و البته تا زمان رقابت های المپیک تیم والیبال سالنی و همچنین والیبال ساحلی از جمله تیم هایی می باشند که  شانس کسب سهمیه را خواهند داشت.


غلامرضا ابراهیمی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک نیز در ادامه این مراسم در خصوص سهمیه کسب شده ورزشکاران برای حضور در پارالمپیک لندن گفت: پارالمپیکی های کشورمان دریازده رشته موفق به کسب سهمیه شده اند که این رشته ها عبارتند از: والیبال نشسته، گلبال مردان، فوتبال 7 نفره، فوتبال 5 نفره، جودو، وزنه برداری، تیراندازی، تیروکمان، شنا، دو و میدانی و دوچرخه سواری .


وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمام زمینه های لازم و تجهیزات استاندارد و امکانات ورزشی  برای 78 ورزشکار و کادر فنی آنها  که سهمیه المپیک را کسب نمودند فراهم شده است تا به شرایط مطلوب برسند.
دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: ورزشکاران پارالمپیکی ما در رقابت های پکن موفق به کسب 14 مدال شدند اما در رقابتهای پارالمپیک لندن شرایط سختی تری را پیش رو خواهیم داشت.

گزارش مقدماتی و عمومی از دوره و کتاب مدیریت سازمان های ورزشی المپیک، سازماندهی یک نهاد ورزشی المپیکی، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، مدیریت بازاریابی، سازماندهی یک مسابقه مهم ورزشی و گزارش نهایی مباحثی است که در این دوره پیشرفته مدیریتی در چند ماه و طی 14 روز ارائه خواهد شد.   دکتر محمد خبیری، سید نصراله سجادی و عباسعلی گائینی مدرسین این دوره مدیریت می باشند.

۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.