تور جهانی تنیس روی میز کویت ؛ نوشاد عالمیان سرگروه امیدها شد

به دنبال انصراف بازیکن چین تایپه، نوشاد عالمیان به عنوان سید چهارم مسابقات تنیس روی میز تور جهانی کویت سرگروه رده سنی زیر 21 سال این رقابت‌ها شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ "چن هان" بازیکن چین‎تایپه در فاصله یک هفته مانده تا آغاز مسابقات تنیس روی میز تور جهانی کویت از شرکت در این رقابت‎ها انصراف داد.

به دنبال کناره‎گیری این بازیکن نوشادعالمیان که پیش از این سید پنجم مسابقات در رده سنی زیر 21 بود با یک ارتقا در سیدبندی مواجه شد و سرگروه گروه چهارم این رده سنی شد.


بدین ترتیب نوشاد عالمیان به عنوان سرگروه در مرحله مقدماتی رقابت‎های تنیس روی میز تور جهانی کویت در رده سنی امیدها بازی نخواهد کرد و دیدارهای خود را از مرحله حذفی این رده سنی آغاز می‎کند.

مسابقات تنیس روی میز تور جهانی کویت طی روزهای 25 تا 29 بهمن ماه برگزار می‎شود. 164 بازیکن از 30 کشور در این رقابت‎ها شرکت می‎کنند.

نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امین میرالماسی، محمدرضا اخلاق پسند، پوریا عمرانی و افشین نوروزی همراه با ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، سحر رهنما و مریم صامت بازیکنان اعزامی ایران به مسابقات تنیس روی میز تور جهانی کویت هستند. احمد جعفری و سیما لیموچی مربی تیم‏های اعزامی هستند.


220 هزار دلار جایزه نقدی مسابقات تنیس روی میز تور جهانی کویت است.

۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.