بهداد سلیمی: بزرگترین هدفم کسب طلا المپیک لندن است

بهداد سلیمی: بزرگترین هدفم کسب طلا المپیک لندن است
بهداد سلیمی که پس از کسب دومین مدال طلای فوق سنگین جهان در مسابقات پاریس، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر نتوانسته بود تمرینات خوبی را سپری کند، روز به روز به شرایط آرمانی نزدیک می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری، قویترین مرد جهان، که همگان از او به عنوان شانس اول کسب مدال طلا در المپیک 2012 لندن یاد می کنند با ابراز رضایت از شرایط خودش گفت: «خوشبختانه آسیب دیدگی هایی که داشتم رو به بهبود است و شرایطم با توجه به برنامه های تمرینی کادر فنی روز به روز بهتر می شود.»

سلیمی که هم اکنون به همراه دیگر اردونشینان تیم ملی وزنه برداری در آبادان تمرین می کند، درباره این اردوی یک ماهه نیز گفت: « با توجه به اینکه فشار تمرینات در هفته اول اردوی آبادان ماکزیمم است، در حال سپری کردن تمرینات سخت و طاقت فرسایی هستیم. البته من و دیگر وزنه بردارانی که طی 2 سال گذشته در اردوهای تیم ملی حضور داشته اند با این شرایط کاملا آشنا هستیم و به خوبی می دانیم که این تمرینات پرفشار در بالا رفتن آمادگی جسمانی ملی پوشان موثر خواهد بود.»

بهداد سلیمی بزرگترین هدف پیش روی خود را کسب مدال طلای المپیک 2012 لندن برشمرد و ادامه داد: «جدی ترین محک تیم ملی بزرگسالان تا قبل از بازیهای المپیک 2012 لندن، مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا است که اردیبهشت ماه سال آینده در کره جنوبی برگزار می شود. من هم خودم را برای آن مسابقات آماده می کنم تا قبل از المپیک بتوانم وزنه های خوبی را در کره جنوبی بالای سر ببرم.»

البته بهداد سلیمی را تا قبل از مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا، روی یک تخته دیگر هم می توان دید؛ جمعه آینده و در خلال برگزاری هفته پنجم و پایانی لیگ برتر وزنه برداری. سلیمی در این باره نیز گفت: «تمام تلاشم را می کنم تا در رقابت با دیگر وزنه برداران سنگین وزن حاضر در لیگ برتر، بیشترین امتیاز را برای تیمم سیمان سپهر فارس بیاورم. رسیدن به رکورد مجموع 440 کیلوگرم در رقابت های فینال لیگ برای من راضی کننده است. البته در صورت لزوم وزنه های سنگین تری را هم می توانم بالای سر ببرم اما برنامه ریزی ها به گونه ای است که در فاصله 170 روز تا المپیک، شرایط بدنی و رکوردهایم رفته رفته افزایش پیدا کند.»

۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.