تقدیر دکتر چو از پولادگر

در جلسه سید محمد پولادگر با دکتر چو(رییس فدراسیون جهانی تکواندو) که در کره جنوبی برگزار شد طرفین در خصوص مسائل روز به تبادل نظر پرداختند.
  
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛در این جلسه ابتدا پولادگر گزارشی را در خصوص فعالیت های مرکز جهانی تکواندو و همچنین اردوهای تدارکاتی تیمهای ملی آلمان،فرانسه،عراق،بازیکن مجارستان و ارمنستان که سهمیه المپیک در قاره  اروپا را نیز بدست آورد، ارائه کرد .

در ادامه این نشست ،دکتر چو (رییس فدراسیون جهانی تکواندو) با اهداء تقدیرنامه ای از تلاشهای پولادگر جهت گسترش این رشته المپیکی تقدیر و تشکر بعمل آورد که در این تقدیرنامه آمده است:

بدینوسیله از جنابعالی به دلیل زحمات شما برای گسترش هر چه بیشتر تکواندو تشکر می کنم و همچنین تمایل دارم از جنابعالی جهت بکارگیری کارتهای جی ام اس که توانسته اطلاعات تکواندوکاران جهان و نزدیک کردن آنها را با یکدیگر، کمک شایانی کند ،تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد :البته این تقدیر نامه به دلیل طلایه دار بودن فدراسیون تکواندو ایران در سطح جهان با هدایت و رهبری شما در جهت پیشرفت و توسعه  تکواندو میباشد و امیدوارم در این مسیر همچون گذشته موفق و پیروز باشید.
۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.