رئیس فدراسیون تکواندو:نایب قهرمانی نوجوانان در اردن ناکامی نیست/در آقایان نفراتی جوان و در بانوان تیم با تجربه ای راهی مسابقات تایلند می کنیم

رئیس فدراسیون تکواندو:نایب قهرمانی نوجوانان در اردن ناکامی نیست/در آقایان نفراتی جوان و در بانوان تیم با تجربه ای راهی مسابقات تایلند می کنیم
هر چند به تاخیر افتادن پی در پی مسابقات رزمی تایلند به کرات برنامه آماده سازی تیم ملی را به هم ریخت اما ما در قسمت آقایان با نفراتی جوان و در قسمت بانوان با ترکیبی با تجربه راهی این رقابتها می شویم.

سید محمد پولادگر ، سرپرست فدراسیون تکواندو ضمن بیان مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر تجربه تیم ملی بانوان کمتر از تیم ملی آقاین نیست و هر چند نمی توانم نظر قطعی برای کسب مدال طلا از سوی آنها بدهم اما به موفقیت تیم اعزامی به رقابتهای رزمی تایلند اطمینان کامل دارم.
وی در خصوص بازیهای تکواندو نوجوانان غرب آسیا گفت:این رقابت ها در سطح خوبی برگزار شده و در قسمت دختران قهرمان و پسران نایب قهرمان شدیم آنهم با 4 امتیاز اختلاف امتیاز در واقع هدف ما رویکرد کشورهای غرب آسیا به تکواندو بود که موفق هم شدیم.
پولادگر در پاسخ به این سئوال که در جهان که نائب قهرمان می شویم. در آسیا هم که نائب قهرمان می شویم و در غرب آسیا هم که نایب قهرمان می شویم پس تکواندو ما کجاباید قهرمان شود تصریح کرد:ما در مسابقات جهانی و آسیایی هم عناوین قهرمانی داریم از طرفی ما برای قهرمانی رفته بودیم ولی خب تیم اردن هم تیم خوبی بود نمایش مطلوبی از خود به نمایش گذاشت ما نباید فقط به مقام اولی فکر کنیم اگر نخواهیم تیم دوم خود را به مسابقات غرب آسیا بفرستیم پس کجا باید به  این بازیکنان جوان میدان داد کسب عنواند دومی در اردن برای ما ناکامی نیست بلکه فرصتی است تا داشته خود را در سنین پایه شناخته و به آن ها میدان دهیم.

 

۳۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.