با کسب 2نقره و 6 برنز؛تیم منتخب کاراته آذربایجان غربی نایب قهرمانی جام آزاد امارات شد

با کسب 2نقره و 6 برنز؛تیم منتخب کاراته آذربایجان غربی نایب قهرمانی جام آزاد امارات شد
در پایان اولین دوره رقابتهای بین المللی جام آزاد امارات تیم منتخب آذربایجان غربی که به نمایندگی از ایران در پیکارها حضور داشت، با 2 مدال نقره و 6 مدال برنز وعنوان نایب قهرمانی بخش کومیته به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در پایان این دوره از رقابتها که با حضور 650 کاراته کا از 23 کشور در سالن الاهلی امارات برگزار شد،تیم مصر به مقام قهرمانی دست یافت و امارات و کویت پایین تر از نمایندگان کشورمان بر سکوی سوم ایستادند.

اما در آخرین روز این رقابتها، تیم زیر 14 سال آذربایجان غربی با ترکیب(امیرحسین جوانی، آرش حسین زاده، علیرضا رضا نژاد و رضا خلیل پور) پس از غلبه بر قزاقستان مقابل سودان نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

در رده سنی زیر 17 سال و در بخش کومیته تیمی (امیر آرام بن، آرش یونسی، متین رسولی ومحمد زارع) نمایندگان کشورمان ابتدا نماینده قزاقستان را شکست داند، سپس از سد عراق گذشتند و در بازی سوم مقابل نماینده امارات شکست خوردند و به مدال نقره ریسدند.

در رده سنی 12 سال، آرش حسین زاده نمایندگان کویت، یمن و عراق را برد و در بازی مقابل حریفی از ارمنستان شکست خورد و به مدال برنز رسید.

در رده سنی 15 سال محمد زارع با غلبه بر کاراته کایامارات، ایران و کویت در بازی چهارم به دیگر کاراته کای کویتی باخت و به مدال برنز بسنده نمود.

در رده سنی 17 سال امیر آرام بن کاراته کاهایی از استرالیا، کویت، امارات و یمن را با شکست بدرقه کرد و با باخت در مقابل نماینده ارمنستان مدال نقره را کسب کرد.

در نخستین روز مسابقات نیز 3 مدال برنز در بخش انفرادی جوانان و کاتای تیمی نوجوانان بدست آمد.
۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.