رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا مالزی ؛مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری: حضور لژیونرها در ترکیب تیم ضامن درخشش در مالزی است

مدیر تیم های ملی و سرپرست کاروان اعزامی دوچرخه سواری کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا مالزی با اشاره به تشکیل اردوی رکابزنان کشورمان در این کشور، از آمادگی کامل تیم و انتخاب بهترین نفرات برای حضور پررنگ در این دوره از رقابت ها خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون: موسی اربطی مدیر تیم های ملی با بیان این مطلب افزود: اردوی آماده سازی ملی پوشان کشورمان در محل برگزاری این دوره از رقابت های دوچرخه سواری قهرماتی آسیا مالزی با حضور رکابزنان سرعت و استقامت و در دو بخش بانوان و آقایان آغاز شده است که خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته ، سطح آمادگی رکابزنان تا حد قابل توجه ای افزایش یافته است.

سرپرست کاروان اعزامی ایران، درباره اردوی آماده سازی رکابزنان در داخل کشور تصریح کرد: پس از مسابقات کاپ آسیایی مالزی و به دلیل شرایط جوی تهران، مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد و مشابه استان بوشهر با مکان برگزاری رقابتهای قهرمانی آسیا در این استان برگزار شد که نتایج مثبتی نیز به دنبال داشت.

وی با اشاره به حضور پررنگ و مقتدرانه ایران به ویژه در بخش بانوان در مسابقات کاپ آسیایی که آذر ماه گذشته در کوالالامپور برگزار و برای نخستین بار به کسب عنوان نایب قهرمانی ایران منجر شد، گفت: در این مسابقات، تیم (ب) ایران موفق به کسب این عنوان افتخار آمیز و تصاحب 13 مدال رنگارنگ شد که بالغ بر 30 درصد مدال های کاپ آسیایی را بانوان ایرانی بدست آوردند.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان یادآور شد: رکابرنان کشورمان باید از تجربیات به دست آمده در رقابتهای کاپ آسیایی به منظور درخشش در قهرمانی آسیا استفاده کنند تا شرایط کسب بهترین نتیجه را برای کاروان ایران فراهم کنند.

اربطی خاطرنشان کرد: برای کسب نتیجه مطلوب در این دوره از رقابت ها، بهترین رکابزنان ایران را از سراسر کشور و نیز دیگر نقاط جهان انتخاب کرده ایم؛ به طوری که دو تن از لژیونرهای ایرانی ( مهدی سهرابی و امیر زرگری) نیز که در تیم های "لوتوی بلژیک" و "AG2R LA Mondiale “ فرانسه حضور دارند، در ترکیب تیم ملی اعزامی به مالزی حضور دارند.

وی گفت: در این دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا مارکوس نیگل آلمانی به عنوان سرمربی و محمد ابوحیدری به عنوان مربی تیم سرعت و رسول هاشم کندی به عنوان مربی تیم جوانان، تیم ملی کشورمان را همراهی می کنند.

سی و دومین دوره رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان و اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 23 سال، از تاریخ 19 الی 29 بهمن ماه سال جاری در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار خواهد شد.

۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.