تیم ملی هندبال بامداد دوشنبه به میهن باز می گردد

تیم ملی هندبال بامداد دوشنبه به میهن باز می گردد
سعید مرادی عملکرد تیم ملی جوانگرایی شده را بسیار خوب ارزیابی کرد و از بازگشت روز دوشنبه هندبالیست ها از جده به میهن خبر داد.

سعید مرادی دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : تیم ملی هندبال کشورمان که برای حضور در این رقابت ها از 7 بازیکن تیم ملی جوانان که در رقابت های قهرمانی جهان 2011 شرکت کرده بودند در ترکیب تیم بهره برد در این رقابت ها خوب ظاهر شد و توانست نسبت به دوره قبل 2 پله صعود داشته باشد و جایگاه خود را رقابت های هندبال قهرمانی آسیا از هفتم به پنجم ارتقا دهد.

وی افزود : این پیشرفت در دیدارهایی که در مقابل ژاپن داشتیم می تواند اثبات گردد مثلا در آخرین دیداری که قبل از این رقابت ها در مقابل ژاپن داشتیم همیشه در طول بازی مساوی و یا عقب بودیم  ولی در این دوره در مقابل ژاپن همواره تیم ما با اختلاف 3 تا 4 گل از ژاپن جلو بود و گاهی مساوی و اگر در لحظات آخر هم یک گل نمی خوردیم می توانستیم با تفاضل 3  گل تا آخر بازی مقام چهارم رقابت ها را ز ان خود کنیم.

مرادی در پاسخ به این سوال که وضعیت بازی ها را چطور ارزیابی می کنید گفت : سطح رقابت ها بالا و به جز کره که سطح خیلی بالایی داشت بقیه تیم ها بسیار به هم نزدیک بودند همانطور که دیدیم در گروه ما نیز دوتیم ژاپن و کویت با ما هم امتیاز شدند و تیم ما و ژاپن در تفاضل گل هم برابر بود ولی چون گلهای زده ژاپن بیشتر از ما بود مقام چهارم رقابت ها را از دست دادیم .

دبیر فدراسیون هندبال در پایان در پاسخ به اینکه چرا کره اینقدر با تیم های دیگر آسیا متفاوت است و چه کنیم تا تیم ملی هندبال کشورمان را از لحاظ فنی به کره نزدیک کنیم و از آسیا بالا تر رویم گفت : کره از لحاظ تجربه خیلی از ما و دیگر تیم های آسیایی بالاتر است دو بازیکن دارد که در تیم های اروپایی بازی می کنند و این موضوع در ارتقای تیم بسیار موثر است علاوه بر این تاثیر شرکت در مسابقات مختلف  ، جام جهانی ها و المپیک ها را در افزایش قدرت وتجربه نمی توان نادیده گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد : هندبالیست های کشورمان بامداد دوشنبه 17 بهمن ماه به میهن باز می گردند پس از بازگشت نیز مسابقات لیگ شروع می شود و مجددا تیر ماه سال آینده   تمرینات و اردوهای تیم ملی آغاز خواهد شد.
۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.