درخشش دوندگان دربیستمین دوره مسابقات بین المللی گرامیداشت دهه فجر

درخشش دوندگان دربیستمین دوره مسابقات بین المللی  گرامیداشت دهه فجر
بیستمین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن گرامیداشت دهه فجر از دیروز 15 بهمن ماه در مشهد آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در این دوره از رقابت ها، شش تیم خارجی از کشورهای ترکمنستان، ارمنستان، عراق، لبنان، افغانستان و سوریه و هشت تیم در قالب تیم ملی ایران ، تیم جوانان ایران، گاز و ثامن الحجج خراسان، هتل ورزش قزوین، نفت تهران، دانشگاه آزاد و ناشنوایان از داخل کشورمان شرکت کرده اند.

اخبار روز گذشته بازی ها طبق زیر است :

ربانی ضمن کسب مدال طلا، کسب حدنصاب ورودی تیم ملی، رکورد ایران راشکست
محسن ربانی در پرش بانیزه بیستمین دوره مسابقات بین المللی گرامیداشت دهه فجر ضمن کسب مدال طلا و کسب حد نصاب ورودی تیم ملی، رکورد مسابقات داخل سالن ایران را شکست.
 ربانی با پرشی به ارتفاع دو متر و 30 سانتی متر موفق شد پس از 4 سال رکورد این ماده در داخل سالن را ارتقاء دهد.رکورد این ماده پیشتر نیز در اختیار محسن ربانی با 5 متر و 23 سانتیمتر بود.پس از وی، اسحاق غفاری دوم شد و به مدال نقره رسید.

رضا قاسمی به مقام نخست رسید
رضا قاسمی در ماده دو 60 متر به مدال طلای بیستمین دوره مسابقات بین المللی داخل سالن گرامیداشت دهه فجر دست یافت.
وی با کسب زمان 6 ثانیه و 65 صدم ثانیه اول شد.حسن حیدرپور از تیم ملی با 6 متر و 69 ثانتی متر دوم شد و به مدال نقره دست یافت.علی اکبر ربیعی نیز با 6 متر و 86 سانتی متر به برنز رسید.

کیوان قنبرزاده ضمن کسب حدنصاب تیم ملی، اول شد
کیوان قنبرزاده در ماده پرش طول ضمن کسب حد نصاب تیم ملی اعزامی به مسابقات اسیایی ژاپن، به مدال طلای بیستمین دوره مسابقات بین المللی داخل سالن دهه فجر دست یافت. وی با پرشی به ارتفاع دو متر و 21 سانتی متر به مدال طلا رسید. پس از وی محمد رضا وظیفه دوست از ملی پوشان جوان ایران با دو متر و 5 سانتی متر به مدال نقره رسید.امین حسین زاده رهبر با دو متر و 05 سانتی متر سوم شد.

احمد فرود به مدال طلای 3 هزار متر دست یافت
احمد فرود از نفت تهران در ماده 3000 متر به مدال طلا دست یافت.وی از نفت تهران با کسب زمان هشت دقیقه و 36 ثانیه و 46 صدم ثانیه به مقام نخست رسید.محمد خزایی از نفت تهران با هشت دقیقه و 36 ثانیه و 93 صدم ثانیه به مدال نقره رسید و محمد جواد صیادی از تیم ملی با هشت دقیقه و 38 ثانیه و 66 صدم ثانیه سوم شد.

محمد ارزنده طلایی شد
محمد ارزنده پرنده کشورمان با کسب حد نصاب ماده پرش طول در چارچوب بیستمین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی گرامیداشت دهه فجر، به مدال طلا دست یافت. او که در نخستین پرش خود ( هفت متر و 60 سانتی متر ) رکورد داخل سالن ایران را جابجا کرد در چند پرش بعدی خود با پرشی به مسافت 7 متر و 74 سانتی متر بار دیگر رکورد شکنی کرد و به مدال طلای این مسابقات رسید.هو بازوویان از ارمنستان با هفت متر و 26 سانتی متر به مدال نقره رسید و پس از وی سبحان طاهر خانی با هفت متر و 23 سانتیمتر به مدال برنز رسید.
قاسم فریساد از تیم ملی کشورمان به مدال طلای ماده دو 800 متر بیستمین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی دهه فجر دست یافت. فریساد با طی کردن 800 متر در مدت زمان یک دقیقه و 52 ثانیه و 11 صدم ثانیه موفق شد مدال طلای این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.  پس از وی ، سجاد بهمنی از گاز خراسان با زمان یک دقیقه و 52 ثانیه و 40 صدم ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و مصطفی ابراهیمی از ثامن الحجج با زمان یک دقیقه و 52 ثانیه و 55 صدم ثانیه نشان برنز را از آن خود کرد. 

محمد ارزنده با کسب حدنصاب تیم ملی به جمع ورزشکاران اعزامی به چین پیوست
محمد ارزنده پرنده کشورمان با کسب حد نصاب ماده پرش طول در چارچوب بیستمین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی گرامیداشت دهه فجر، به جمع ورزشکاران اعزامی به مسابقات داخل سالن آسیا در چین پیوست.
مسابقات پرش طول هم اکنون در سالن سرپوشیده استاد باغبانباشی مشهد در حال برگزاری است و ارزنده در نخستین پرش خود موفق شد حد نصاب ورودی تیم ملی کشورمان را کسب کند.
وی با پرشی به طول 7 متر و 65 سانتی متر موفق شد به جمع ورزشکاران تیم ملی اعزامی به چین جای بگیرد.
حدنصاب در نظر گرفته شده از سوی کادر فنی تیم ملی ، 7 متر و 60 سانتی متر بود.  مسابقات داخل سالن چین 29 و 30 بهمن ماه سال جاری در این کشور برگزار می شود. 

۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.