اولین دوره مسابقات کاراته جام آزاد - الاهلی امارات؛نماینده گان ایران به 3 مدال برنز دست یافتند

اولین دوره مسابقات کاراته جام آزاد - الاهلی امارات؛نماینده گان ایران به 3 مدال برنز دست یافتند
در نخستین روز از اولین دوره پیکارهای بین المللی جام آزاد کاراته امارات، تیم منتخب آذربایجان غربی به 3 مدال برنز در بخش کاتا دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ تیم کاراته منتخب آذربایجان غربی که به نمایندگی از ایران در این مسابقات حضور یافته در نخستین روز پیکارها به 3 مدال برنز دست یافت.

در رده سنی جوانان مهدی حق نظری با غلبه بر نمایندگان امارات و عراق در مقابل کاراته کایی از مصر مغلوب شد و به مدال برنز رسید، محسن وظیفه دوست نیز حریفانی از قزاقستان و عربستان را شکست داد و در مبارزه سوم نتیجه را به حریف مصری واگذار کرد و مدال برنز را بر گردن آویخت، سالار خدایی در نخستین مبارزه از حریف مصری باخت و حذف شد.

محمد محمد نژاد دیگر نماینده کشورمان با پیروزی در برابر نماینده قزاقستان، در بازی دوم از حریف مصری باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. در کاتای تیمی نوجوانان هم تیم کشورمان با ترکیب مهدی حق نظری، محسن وظیفه دوست و سالار خدایی به میدان رفت و با شکست دادن نماینده قزاقستان در بازی بعد مقابل نماینده مصر نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

در رده سنی نوجوانان حسین وافری تنها نماینده این بخش بود که پس از برد در مقابل کاتاروی اماراتی، در بازی بعد هم مقابل دیگر نماینده امارات قرار گرفت و نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

امروز و در ادامه این پیکارها 17 نماینده کشورمان در بخش کومیته به مصاف حریفان می روند.

*حواشی های این رقابتها؛

"آنتونیو اسپینوز" رییس فدراسیون جهانی کاراته که پیش از این قرار بود در این رقابت ها حضور داشته باشد، بنا به مشغله‌های کاری نتوانست در امارات حضور یابد.

"اسکلانته"، دبیر فدراسیون جهانی کاراته از نزدیک شاهد این رقابتهاست و همین مسئله نشان از اهمیت این مسابقات دارد.

شورای داوران یک روز پیش از آغاز این رقابت‌ها یک دوره استاژ داوری جهت هماهنگ سازی و رفع ایرادات احتمالی داوران برگزار کرد.

از نکات حایز اهمیت این دوره از مسابقات، حضور کان کاسیس (رییس کمیته داوران جهان ) و لیم (رییس کمیته داوران آسیا ) در سالن الاهلی امارات (محل برگزاری مسابقات بین الملی امارات ) است.

پنج تن از اعضای شورای داوران جهان عملکرد داوران را در مسابقات امارات زیر نظر دارند تا خللی در جریان برگزاری مسابقات رخ ندهد.
۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ۱۷:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.